Ilkeä osaat kyllä olla.
Milloin olet sanonut toiselle mitään mukavaa?
30
439
Vastaukset
- Anonyymi
Kehuin yhden naisen rintoja tuossa hetki sitten.
- Anonyymi
ei ole mitään hyvää sanottavaa, olette tehneet hirveitä asioita ja vielä porukassa, ettei kenestäkään mitään hyvää sanottavaa. täällä ainakaan. sanokoon ne joilla on hyvää sanottavaa. täällä ei ainakaan.
- Anonyymi
minun kannalta katsottuna en näe teisdp mitään hyvää, ennsielusss, en sanoissa, en teoissa, vaan hirvittävää kiusaa, huonoa ja pahaa. niin se vaan on. Toivottavasti kaikki tämä kiusa ja huono ja estot ja paja valuu teille takaisin, ihan syyttömälle olette tehneet.
- Anonyymi
ei mulla ole enää aikaa eikä jaksamista hölöttää sulle palstalla. meistä mitään tullu ja sen tietää kaikki. mitä vielä kitiset
- Anonyymi
paha siis, ei teiltä ole tullut mitään hyvää tänne, enkä ole mitään vienyt, enkä vapaata tahdosta antanut mitä ootte ottanut ja hakannut. toivottavasti koette paljon samoja juttuja, mitä ootte minulle tehneet, ihan ilman mitään syytä.
- Anonyymi
ei teissä kerta kaikkiaan ole mitään hyvää sanottavaa kun miettii viime vuosia tai aikaisempia juttuja. ei teiltä ole tullut minulle yhtään mitään muuta kun huonoa, pahaa, estämistä, hakkaamista, kateutta kiusaa, paskaa fiilistä ja yritystä varastaa kaikkea, estää rahaa, tehdä työhakkausta, kiusaa, vainoa, jopa pahoja henkiä. olette vaan suoraan sanottuna täysin karseita.
- Anonyymi
Haluatko palstasetä kertoa näille sensaationhakuisille neitosille, että mitä tämä työhakkaus tarkoittaa? Kai se on sinulle jossain muodossa todellinen ajatusapparaatti
- Anonyymi
ei mitään hyviä hetkiä. muutama työkaveri olivsy ystävällisiä, tosin ne työpaikat hakattiin äkkiä pois, muutama matka ja niistä ootte yrittänyt jopa tappaa kun tuli hyvää minulle eikä teille. kaikkea mitä kerrottu ootte tuhonnut, lasten kautta pelkkää huonoa ja pahaa, kaikessa hakua ivata ja saada kaikkea huonoa ja nostaa muita. mitään aitoa tukea edes kun makasi sairaalassa ei ole tullut, vain haukkumista teoista jotka eivät olleet minun. muita kannustetaan opiskelemaan saamaan töitä, paitsi. inua, vaikka olen yhtä kauan opiskellut eri alaa, ja terve. hakattiin seinään. hirveitä naapureita, ihmisiä, sukulaisia, kuvatkin henkilöt otettiin pois. raskausajoista tehtiin aivan karseita. muiden toivotaan ostavan kaikkea mutta kun minä ostan siitä tehdään aivan kauhea tempaus. muiden tuloista iloitaan, minut hakataan. lapsia voi tehdä jos ottaa haasteita.
- Anonyymi
muille terveyttä minusta toivotaan sairasta, muille hyvää, minulle huonoa ja pahaa. mielellään kuoleeämaa ja jos voisi lulleenakin hyödyttää teitä saamaan parempaa oloa ja elämää. yksinkertaisesti olette kuvottava, karseita, itsekkäitä psykopasttisia. onni täällä on kuin kasmeus teille, ei se teiltä pos ole, tuntuu vaan niin pahakta teistä kun joku saa enemmän tekemällä toisin. jos edes ajattelet pahaa, hakkaavat ja pakottavat ääneen sanomaan, ei muille, vaan minulle 😂 toivattavasri saatte kaiken pahan mitä ootte tehnyt takaisin itsellenne, ja toivottavasti saatte elämiinne vain ihmisiä jotka ovat teille petollisia, haluavat huonoa ja haluavat teistä kaikkea. toivottavasti koette kaikkea sitä kiusaa mitä ootte tänne tehnyt.
- Anonyymi
💊💊💊💊💊💊💊💊💉
- Anonyymi
Säästän mukavat jutut palstan ulkopuolelle. Täällä ne menee haaskuun. Jos kokee jotain juttuja täällä ilkeäksi, niin ehkä vika on lukijassa 🤷Itse en välittäisi.
En sano kenellekään mitään mukavaa, jos ei ole mitään syytä. Tällainenhan voidaan nykyään tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi, joten siksikään se ei kannata.
- Anonyymi
Palstasedän uudet kevätnikit 🤣
- Anonyymi
Kiusaaminen porukalla on niin mukavaa!
- Anonyymi
Juurikin niin 💪💪💪💪💪💪
- Anonyymi
Ihan parasta! S nainen on pahin kaikista
- Anonyymi
Ehdottomasti. Saa puuhailla kaikkea pahaa ilman että rangaistaan. T. Kiusaajaporukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti. Saa puuhailla kaikkea pahaa ilman että rangaistaan. T. Kiusaajaporukka
Näinkö koet- et ole viime aikoina lyönyt edes pottuvarvasta ovenpieleen? Hyvä sit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se tietty antoisaa levitellä perättömiä puheita joistakin ynnä muuta.
- Anonyymi
Tänään eilen kirjoitin et kaivattuni on lutunen. Enkä osaa oikein olla ilkeä näytän niin herttaiselta ettei sovi tyyliini.
- Anonyymi
Mulle ei sanota koskaan mitään mukavaa. Pelkkää jotain auttamista ja muuta paskaa. Varmaan siks en jaksa levittää hyvää.
- Anonyymi
Joistain ihmisistä on vaikea sanoa mitään mukavaa. Monesti nämä on ihmisiä jotka on itsekkäitä eivätkä ota muita huomioon . Sitten pitää vain olla hiljaa, kun ihminen ei itse älyä mistä johtuu. Muutokset lähee itsereflektoinnista.
- Anonyymi
herkkää puolta minusta näkee vain aniharva kotioloissa voipi huomata ja ehkä randomistä muutenkin. kiva koitan olla kyllä melkolailla päivittäin,sitä ei vaan aina ehkä huomaa kun viiletän mutta se miksi viiletän johtuu siitä että minua kyylätään semisti paljon nykyään ja supatusta kuuluu.en pidä siitä olen vähän niinko varuillani usssein
- Anonyymi
Tämä oli palstasetä tämän kokonaisuutesi ymmärrettävin teksti, niin vastaan tähän Vaikkapa ,että ketä kiinnostaa
- Anonyymi
puput lähestyykin jo nuuttilaa ja nuoria ja vanhoja, sekä muutamaa, taloysihnostp ja ritari väkeä ja pohjoista. kunnolla turpaan ha ei mitään sääliä, antaa, mennä vaan. ritarille ja niiden vuorille ja ömmilöe myös muita henkä kotiin asti😂 nyt vedetään turpaan! muistaJuhat myös 😂🧌😘
- Anonyymi
Rusakko taas mainittu 🐇
- Anonyymi
ja kun sen Susannan tamus täyttää 28 v. pupu iskee, siihen mennessä saa kerryttää ja menettää ja hakkaa se kunnolla, ja pidä vanina, syötä muille ja kiduta. ennen Susanna delaa tiedoksi tämä, voit sitten kääntyä haudassasi kun kodit veloissasi ja saat hakkasta 😂😘🧌🐇🐥😈🤯
- Anonyymi
ja käy hakkaamassa se Taina ja Heidi, kuten ovat syöneet hakattua energiaa 🤯😈🐥🐇😘
- Anonyymi
No se on vain mainos ns
- Anonyymi
Oletko koskaan tehnyt yhtään positiivista aloitusta?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1505902
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603378- 442980
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763