Joskus se helpottaa mutta pääosin ei.
En olisi uskonut että näin pahasti voi rakastua
Mitä teen tälle ikävälle
22
381
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voi.
- Anonyymi
Tiedän tunteen, AA-kerhon periaatteilla pitää yrittää suhtautua.
- Anonyymi
Ketä oikein rakastat?
- Anonyymi
On tää kyllä jotain ihan käsittämätöntä. Tyyppi pyörii mielessä yötä päivää vttuuuyyyyuuu
- Anonyymi
Ja tyypin nimihän sitten on...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tyypin nimihän sitten on...?
Rullakebab
- Anonyymi
Sitten menet tunnetta kohti. Ei sen vaikeempaa. Antaudu, äläkä jäkitä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten menet tunnetta kohti. Ei sen vaikeempaa. Antaudu, äläkä jäkitä vastaan.
Sinun jutut mitä täällä tuntemattomille suollat on todella maanisia ja kompulsiivisia. Sivusta
- Anonyymi
Teet saman minkä saatanalle sydämessäsi, annat vain periksi.
- Anonyymi
Miksi nainen valitat, kun kuitenkin joka kerta kun flirttailen tai lähestyn niin pakitat?
- Anonyymi
jos oot se pyöräilijä liikkuja ni ollaanha me nyt ihan eri maailmoista😆 otappa sporttisempi ,sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos oot se pyöräilijä liikkuja ni ollaanha me nyt ihan eri maailmoista😆 otappa sporttisempi ,sivusta
Aika nopeaa tuli vastaus sivusta. Liikun autolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika nopeaa tuli vastaus sivusta. Liikun autolla.
olen vikkelä jos haluan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen vikkelä jos haluan
Olet tarpeeksi sporttinen minulle.
- Anonyymi
Ethän sä mitään nykyään yritä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä mitään nykyään yritä
Miksi yrittää jos aina ammutaan alas? Joillekkin se on pelkkää leikkiä tai aloittajan tapauksessa kuulostaa olevan kyseessä omat epävarmuudet.
- Anonyymi
Joskus voi tosiaan hurahtaa pahasti. Ikävä on vähän sellainen salakavala kaveri. Siihen tepsii ainakin tämä.
Kääri se ensin pehmoiseen vilttiin ja katso sitä lempeästi, hyväksyvästi. Hymähdä huvittuneesti ja ala lämmittämään maitoa. Lusikoi maitoon hieman sokeria ja ripaus kanelia. Ota viereen sohvalle ja anna sen nauttia onnen höyryistä, kunnes se pikkuhiljaa hälvenee. Älä hätäile jos se ei heti suostu haihtumaan, lopen kuitenkin hiipuu tai haipuu todellisuuteen. Arki. Siinä se, viikkaa viltti piironkiin huolella odottamaan seuraavaa kertaa. - Anonyymi
Anna itsellesi lämpöinen halaus. Ota yhteyttä vaikka lauraan niin unohtuu hetkeksi
- Anonyymi
Auts nyt osui
- Anonyymi
Olen ilkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ilkeä.
Sitä ne puhuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ne puhuu
Ketkä ne tai oikeammin kenelle luulet täällä vastailevasi ja siten tilannetta hallitsevasi? Kyseleepi vaikka teija tapanilasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646148
- 755369
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443030
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783