Oliko valtuustolla paras mahdollinen tieto kiinteistöstä ja sen jatkosuunnitelmista? Kiinteistö ei kallis ollut, mutta ylläpito taitaa tulla kalliiksi. Liiketoimintasuunnitelma on varmasti laadittu huolellisesti ja esitelty päättäjille seikkaperäisesti?
Oliko päättäjillä kaikki tarvittava tieto Kivitipusta?
6
184
Vastaukset
- Anonyymi
Hakeudu hoitoon, kun et pääse siitä yli että Kivitippu on kunnan ja se siitä. Miksi aloittelet aina uusia juttuja tästä aiheesta, kaikki on käsitelty moneen kertaan. On aika mennä eteenpäin. Varmaan joudut itse vastaamaan itsellesi, ketään muuta ei kiinnosta
- Anonyymi
Kaikki tarvittava tieto oli saatavilla täältä palstalta.
- Anonyymi
Tietoa oli,mutta ymmärrys puuttui. Kädetiskettiin paskaan ja tuosta paskasta ei eroon pääse.
- AnonyymiUUSI
Viimeinen totta kädet kainaloita myöten paikassa se nähdään eikä mee kauaa aikaa ken elää näkee varmasti
- AnonyymiUUSI
Kateuskin on sairaus. Voimia sulle!
- AnonyymiUUSI
Ei ollut muuta tietoa, kuin että kupari varkaat ovat jo matkalla kohti nykälää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2039003
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265548- 534671
- 914539
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703330Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502732- 432631