Keskustan suurkoulumalli etenee.
Vanhemmat kutsuttu kunnnatalolle aivopestäväksi.
Kuntavaalien aikaan näitä koulujen lopettamisia salattiin, vaalien jälkeen vaalivoittaja keskusta pistää tuulemaan, kyläkouluille loppu.
Palonkylän ja Peltoniemen koulut loppuu
19
195
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt hiljaa hiljaa hiivitään
Näin Kardemumman yössä
On kaikki kansa pötköllään
Vain rosvot raataa työssä
Kun pakko on niin lopetetaan.
Ei kyläkouluja milloinkaan
Hei rensselit selkähän, nassakat kourahan
Kasper ja Jesper ja Joonatan. - Anonyymi
Sun kannattais hakea ittelles apua.
Koko ajan on kaikki asiat päin helevettiä. - Anonyymi
Aika monessa kunnassa kouluja lopetetaan ei yksin ilmajoella.
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/oppilasmäärät-romahtamassa-jopa-kolmasosaan-laihiallatoivon-tietysti-että-lähikoulu-säilyy - Anonyymi
Jo on aikakin!!!!!
- Anonyymi
Joo Kepu mulle sanooki tuos tammikuus vai koska se oli että nyt ei saa puhua kellekään niin jymäytetään sitten tyhmiä oikeen kunnolla. Kukaan ei onneksi aavistanut tätä ennalta niin nyt saa sitte pistää kiinni monta koulua kerralla ja opettajia työttömäksi kyllä on mukavaa.
Ainut vain kun korvan uus koulu ei pääse rakentumaan niin ei voi aloittaa kirkolle uutta koulua kun ei riitä kunnan rahat. Kepu sanoo jotta kyllä tähän jotakin keksitäänkin mä uskon sitä. - Anonyymi
Koululaisten ja koulujen määrä romahtaa
https://yle.fi/a/74-20078918 - Anonyymi
Persujen mielestä tämä on muiden vika
- Anonyymi
Persut pitää kyläkoulujen puolta, kepu haluaa sammuttaa valot syrjäkyliltä
- Anonyymi
Pwrsut saisi luetella elinvoimaiset syrjäkylät ilmajoella.
Ja ei siinä, jos halutaan pitää vaikka nobba pystyssä niin täytyy vaan hyväksyä että 20 oppilaan koulussa on 2,5 open virkaa ja pari ohjaajaa lisäksi. Toki myös siivous ja ruokahuolto.
Tulee erittäin kalliiksi!!!
Mutta persuille ei raha merkkaa mitään, sen näkee jo nykyhallituksen touhuistakin! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pwrsut saisi luetella elinvoimaiset syrjäkylät ilmajoella.
Ja ei siinä, jos halutaan pitää vaikka nobba pystyssä niin täytyy vaan hyväksyä että 20 oppilaan koulussa on 2,5 open virkaa ja pari ohjaajaa lisäksi. Toki myös siivous ja ruokahuolto.
Tulee erittäin kalliiksi!!!
Mutta persuille ei raha merkkaa mitään, sen näkee jo nykyhallituksen touhuistakin!Noppaan pitää rakentaa uusi koulu.
- AnonyymiUUSI
Lasten kuskaaminen taksilla ei maksa mitään, eikä uuden koulun lainakorotkaan ole kuin 400000e/vuodessa.
- AnonyymiUUSI
Neljän koulun pyörittäminen ei maksa tietysti mitään verrattuna yhteen.
Parakit on ilmaisia.
Ja edelleen tälläkin hetkellä noppalaisia kuskataan liikkumassa säännöllisesti muualla. Maksaa. Ja taitaa Västilän porukkaa käydä korvalla käsitöissä viikottain, kun parakeissa ei ole teknisen työn tiloja. Ilmaista nämäkin liikkumiset on.
- AnonyymiUUSI
Uus koulu olis jo valmis jos kepulaiset ei valittaisi ja kepuvirkamiehet osais hommansa.
- AnonyymiUUSI
Ei ne osaa. Kunnantalolle kutsuttu huoltajat ja henkilökunta 22.05 klo 18
Mitä kohti ollaan menossa? Joko valtuusto tai lautakunnat on päättäneet mitä kohti ollaan menossa?
Päätöksenteon aikataulu? Onko jostain päätetty?
Johtajia pilvin pimein.
Kunnanjohtaja
Sivistysjohtaja
Hallintojohtaja
Tekninen johtaja
Henkilöstöjohtaja
Opetuspäällikkö
Rakennuttajapäällikkö
Viestintäjohtaja
Talousjohtaja
Hyvinvointijohtaja
kutsujina. - AnonyymiUUSI
Mistä löytyy tiedote tästä 22.5. olevasta tilaisuudesta?
- AnonyymiUUSI
Hiljaa hiljaa hiipien, kuin kardemumman yössä...
- AnonyymiUUSI
Salaa salaa hiljaisuudessa lopetetaan kouluja.
Kepu pettää aina. - AnonyymiUUSI
Olisiko niin että 22.5. kerrotaan miten asiassa aiotaan edetä? Vai teidän tietysti pitäisi tietää sekin jo nyt miten asia aiotaan 22.5 käsitellä? Ja kuka aikoo sanoa mitä? Ja saako tehdä heti jo valituksen?
- AnonyymiUUSI
Hyvä kun loppuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2089047
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265608- 544690
- 914588
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703350Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432631