Katsastusmiehen pakan maksaa asiakas, ei katsastus konttori, koska muutenhan katsastus olisi ilmainen.
Katsastuksen hinta on esim. 50€, jos päästötodistus on hankittu ja katsastus mies katsastaa autoa max 15 min. niin tuntihinta on 200€.
Asiakas maksaa katsastusmiehen palkan, ei konttori
7
59
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Katsastus kuulemma ilmainen ruotsissa. Miksi täällä suomessa maksetaan ?
- AnonyymiUUSI
Kuulemma, hihii!
- AnonyymiUUSI
Kuulemma myös bensa on ilmaista ruotsissa. Miksi täällä suomessa maksetaan ?
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on katsastusyritys joka palkan maksaa. Asiakas maksaa yritykselle katsastuksesta.
- AnonyymiUUSI
Niin maksaa, mutta voihan sitä toki lähteä jäljittämään sitä rahaa pidemmällekin. Asiakas maksaa yritykselle, asiakkaan työnantaja maksaa asiakkaalle, asiakkaan työnantajan asiakas maksaa asiakkaan työnantajalle, ja kela maksaa asiakkaan työnantajan asiakkaalle, ja katsastusmies maksaa veroja joista kela maksaa asiakkaan työnantajan asiakkaalle, joten loppujen lopuksi katsastusmies siis maksaa itse oman palkkansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin maksaa, mutta voihan sitä toki lähteä jäljittämään sitä rahaa pidemmällekin. Asiakas maksaa yritykselle, asiakkaan työnantaja maksaa asiakkaalle, asiakkaan työnantajan asiakas maksaa asiakkaan työnantajalle, ja kela maksaa asiakkaan työnantajan asiakkaalle, ja katsastusmies maksaa veroja joista kela maksaa asiakkaan työnantajan asiakkaalle, joten loppujen lopuksi katsastusmies siis maksaa itse oman palkkansa.
Nerokasta, tuohon ei ihan tyhmä pysty.
- AnonyymiUUSI
Järjen jättiläinen avautui asiasta jonka tietää vain muutama Suomessa. Iihanaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086