Katsastusmiehen pakan maksaa asiakas, ei katsastus konttori, koska muutenhan katsastus olisi ilmainen.
Katsastuksen hinta on esim. 50€, jos päästötodistus on hankittu ja katsastus mies katsastaa autoa max 15 min. niin tuntihinta on 200€.
Asiakas maksaa katsastusmiehen palkan, ei konttori
10
336
Vastaukset
- Anonyymi
Katsastus kuulemma ilmainen ruotsissa. Miksi täällä suomessa maksetaan ?
- Anonyymi
Kuulemma, hihii!
- Anonyymi
Kuulemma myös bensa on ilmaista ruotsissa. Miksi täällä suomessa maksetaan ?
- Anonyymi
Kyllä se on katsastusyritys joka palkan maksaa. Asiakas maksaa yritykselle katsastuksesta.
- Anonyymi
Niin maksaa, mutta voihan sitä toki lähteä jäljittämään sitä rahaa pidemmällekin. Asiakas maksaa yritykselle, asiakkaan työnantaja maksaa asiakkaalle, asiakkaan työnantajan asiakas maksaa asiakkaan työnantajalle, ja kela maksaa asiakkaan työnantajan asiakkaalle, ja katsastusmies maksaa veroja joista kela maksaa asiakkaan työnantajan asiakkaalle, joten loppujen lopuksi katsastusmies siis maksaa itse oman palkkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin maksaa, mutta voihan sitä toki lähteä jäljittämään sitä rahaa pidemmällekin. Asiakas maksaa yritykselle, asiakkaan työnantaja maksaa asiakkaalle, asiakkaan työnantajan asiakas maksaa asiakkaan työnantajalle, ja kela maksaa asiakkaan työnantajan asiakkaalle, ja katsastusmies maksaa veroja joista kela maksaa asiakkaan työnantajan asiakkaalle, joten loppujen lopuksi katsastusmies siis maksaa itse oman palkkansa.
Nerokasta, tuohon ei ihan tyhmä pysty.
- Anonyymi
Järjen jättiläinen avautui asiasta jonka tietää vain muutama Suomessa. Iihanaa !
- Anonyymi
Ei ole vaikea arvata että olet Helsingistä.
- Anonyymi
Taas joku mollaa meitä Helsinkiläisiä. Onneksi meillä rahaa mitä teillä muilla ei koskaan tule olemaan.
- Anonyymi
Niimpä, minusta katsastuksen pitäisi maksaa 150 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun453141Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si781690- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1161157UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1101123