Huomenna Seinäjoen jalkapallopyhätössä pelataan veikkausliigan ottelu SJK-VPS klo 19, jatkuuko SJK:n tappioton putki? Nyt kaikki kannustamaan SJK voittoon tässä hegemoniaottelussa, tiedossa kunnon paikallisderby!
SJK-VPS 12.5.2025 klo 19
11
203
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pääpyöveli itse paikalla, vai onko jo nauriskuopassa? Vipissä mahtaa olla juhlaa, kun Sevaksen rahoilla edustetaan. Vuokralaisille jaettiin ilmaislippuja torilla kahden tunnin ajan, kun ihmiset oli töissä.
Hyvä Siikala, tuleeko Joupin talo valmiiksi? - Anonyymi
Järjetön pelipäivä maanantai Pitäis olla perjantai tai lauantai
- Anonyymi
Kieltämättä vähentää katsojia kun peli on maanantaina!
- Anonyymi
Onko se jotakin potkupalloa Kysyy epätietoinen
- Anonyymi
Kiinteistökoijarille en tuo senttiäkään rahaa
- Anonyymi
Lahtaripääkaupunkien paremmuusjärjestys, potkupalloillen.
- Anonyymi
Lauantaihin mennessä oli jo yli 4500 lippua myyty
- Anonyymi
Kyllä täällä se 5000 on paikalla.
Kaupunginpuoleisess. Kulmakatsomossa vain tilaa.Vepsu sai löysän rankkarin eikä ollut edes alueella tilanne Hyvin filmattu.
Joko Lapuan ponnistus tai Virkiä pelaa- Anonyymi
6075 katsojaa oli ollut, huikea määrä arki-illan otteluun!
- Anonyymi
Naisten Superia Manse-Virkiä ruudussa ja illalla Suomi-Ruotsi,kuka hullu lähtöö kattomahan potkupalloa.
- Anonyymi
Taas alkoi se aika vuodesta, vaarallista liikkua pikkutakki päällä Seinäjoella. Tullaan pian kysymään; Tuletko päävalmentajaksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814