Tai annetaan täyttyä, kun vesi vuotaa sisään. Maailman suurin akvaario, jota tulraisiin ihmettelemään Kiinasta saakka.
Täytetään Kivitippu vedellä
7
421
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pöllö
- AnonyymiUUSI
Se mitään sisään vuoda mut rankkasateilla saa olla tarkkana että rännikaivot pelaa
- AnonyymiUUSI
syöksyputket ovat ihan lytyssä, miten siitä vesi voisi mennä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
syöksyputket ovat ihan lytyssä, miten siitä vesi voisi mennä?
Ei mitään tekemistä katon vuotamisen kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään tekemistä katon vuotamisen kanssa
Ei katto ole itsessään vuotanut mistään, vaan katolla olleet sadevesikaivot olivat tukkeutuneet puiden lehdistä ym.., siksi vesi oli noussut kattoreunaesteiden yli, jolloin vesi oli päässyt liitoskohdista välikatoon ja sitäkautta sisälle.
- AnonyymiUUSI
Purkuun.
- AnonyymiUUSI
Niin notta pitää het laittaa maalarinteippiä ikkunoire välihin muutoin vesi pääsöö pakenemahan.
Tauno saarahan pummppamaan notta turbo ursuksella rannasta vettä.
Tuloo het monta kuutiota minuutissa kun kytketähän ursuksen ulosotto päällensä notta superpesis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008960
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265538- 534661
- 914507
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.683304Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621