Minkälainen on komea mies ?

mvm65

Kysyn

16

2336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

komea..se tarkoittaa varmaankin jotain adonis-tyyppiä..Komea mies sanan vars. merkityksessä ei kiinnosta minua..

• Matami Röhelin

Komea mies on suomijuntin vastakohta... Sanoisin että esim. Denzel Washington on komea mies.

• MysNa

makuasia :)))

• ggnojoP

soon Pekka Puupiä!

• MysNa
        ggnojoP kirjoitti:

soon Pekka Puupiä!

Justhiinan aikaansaamoo?

• (.)Y(.)

• MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

näistä?.. ;))))

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=Roccoricco&btnG=Hae&meta=

Tuolta, sit valkkaat kohdan:
        Les Voila !! Enfin !! Cela Fait UN AN gue nuos les attendons. UN...

näistä! Noin ulkomuodollisesti ja - näöllisesti kaikki kävis, paitsi ehkä Oliver ja muutama rastatukka :))) Huh, onneksi ei joudu valitesemaan! Oliko sulla joku suosikkipoika?? :DDD

• (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

näistä! Noin ulkomuodollisesti ja - näöllisesti kaikki kävis, paitsi ehkä Oliver ja muutama rastatukka :))) Huh, onneksi ei joudu valitesemaan! Oliko sulla joku suosikkipoika?? :DDD

Noissa silmä lepää.. ;))))
        Onneksi, sitä ei tarvii tehdä.. :DDDD
        Voi, montakin.. ;))
        :-)' valuu suupielistä.. :DDD
        Noista, Mirco, Jean-marie ja Tribault.. :DDD

Hups.. unohdin, että päästäkseen noita tiirailemaan, koneessa on oltava
        Power Point Viewer 2003.. ;)))
        Sen saa ladattua, tuosta alla olevasta linkistä,
        mikäli joku sen haluaa?.. ;))))

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=PowerPoint Viewer&spell=1

• Mariella

Tähän on vähän vaikea vastata. Taitaa riippua niin paljon naisesta? Jotain yleistä kai voisi olla seuraavat määreet: Pitempi kuin 155 cm hattu päässä, ei valtavan lihava tai vastaavasti riisikeppi. Hoitaa itseään = ei tyrmää hien/pesemättömien vaatteiden hajulla ja hammaskalustokin on huoltoa saanut ja ainakaan näkyviltä puuttuvat legot eivät ole lapsuuden lelulaatikossa vaan suussa... ;-)

"Pääoma" on kuitenkin monille loppupelissä fyysistä komeutta tärkeämpi juttu. Mies, joka on fiksu ja osaa jutella kivasti yleensä vetoaa kaikenikäisiin ja -laisiin naisiin. Lörpöttelevät miehet taas ovat kaaaamaaaaliaaaa...

• on lihaksikas,sellanen kestoruskettunut kropan omaava mies!ja jostain syystä olen aina pitänyt miestä seksikkäänä kun hänellä on sellainen vähän vihainen ilme!:)oman lisänsä komeuteen tuo myös se,kuinka hän ottaa huomioon oman hellunsa!

• ..silmässä" kait se on komeus, siinä missä kauneuskin. Vanha sanonta.
      Ilmeisesti tarkoitit vain ulkoisia ominaisuuksia..

• Animus

Hmmm ehkä mulla menee vähän sekaisin komea ja "haluttava". Töissä on pari perinteisin kriteerein todella komeaa miestä. Ei niiden luonteessa mitään pahaa vikaa ole, ihan mukavia. Mutta haluaisin tutustua lähemmin siihen toiseen...ja tässä tapauksessa on kysymys luonteesta, itsensä likoon laittamisesta, huumorintajusta, lämminsydämisyydestä ja tiedostavuudesta. Tavallaan tän "vähemmän komean" luonne ja habitus voittaa komeat mennen tullen. Sitäpaitsi oikeasti komea mies tietää sen itsekin ja siitä seuraa ikäviä piirteitä...

Eli siis

• Minä voisin sanoa monta erityyppistä miestä komeaksi. Mies voi olla hoikka tai roteva, pitkä tai lyhyt, kalju tai sänkitukkainen, tumma tai vaalea, kaikissa näen jotain komeaa. Hyvät käytöstavat vielä lisää sitä charmia.
      Erikoisesti pääni kääntyilee sinne missä kulkee hieman kaljuuntunut mies. Minusta heissä on sitä jotain :).

• vyötiäinen777

Komea meis on sellanen, persjalkanen punakka-poskinen, hikinen limanuljaska jolla on olut-vatsansa kokoinen lompakko.

• tosi-jorma

sellanen, minkäläinen minä itse olen... ;)))
      Hoplaa... ;DDD... mitähän tuli taasen pläjäytettyä... ;DDD

• nyt

viitsi sitä turhaan epäillä.
        Se pitää ilmeisen paikkansa mitä olen täältä lukenut jo moneen otteeseen sinusta kerrottavan.
        Ja tähänkin oli pakko kommentoida vaan ohi menevänä lukijana.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3930
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      189
      3195
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2986
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      70
      2570
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      368
      2310
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      172
      1971
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1595
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1515
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1408
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1382
    Aihe