Työtaistelutoimien aikana marraskuun alusta lähtien Finnair on perunut noin 1600 lentoa. Peruutukset ovat vaikuttaneet noin 200 000 asiakkaaseen. Finnairin tulos on lakkojen takia painunut 22 miljoonaa euroa.
Mitä järkeä on vahingoittaa työnantajaa lakoilla, joista ei ole mitään hyötyä?
Hävetkää lakkoilijat!!! Luuletteko olevanne fiksuja? Lakko osoittaa, ettei ole älyä neuvotella. Lakko tarkoittaa antautumista, käsien nostaminen ylös. Lakot eivät vaikuta lopputulokseen positiivisesti. Lakko on henkistä väkivaltaa, kiusaamista ja tahallista vanhingoittamista. Miksi siitä ei joudu rikosoikeudelliseen vastuuseen?
IAU:n ja lentäjien lakko on maksanut 22 miljoonaa. Paloiko siinä osa palkankorotuksista?
8
174
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä muutenkin lentoja ja turhaa hyppöötä pitääkin vähentää
- Anonyymi
Ihan täsmälleen oikein että joutava hyppääminen ja tyhjänpäiväinen reisuaminen pitkin maailmaa vähenee , joutaisi loppua vaikka kokonaan . Joka lantti minkä tärväävät lentelyyn ties missä kasatuilla koneilla jotka käyttävät taatusti ulkomaista polttoainetta ja matkakohteena joku turistihelvetti , on pois kotimaan talouselämästä ja kurjistaa sekä köyhdyttää jokaista suomalaista , myös matkaajaa itseäänkin sen maksamansa matkan verran enemmän kuin kotimaassa pysyviä .... Pitäisi ehdottomasti säätää laki rajanylitysmaksusta , suuruudeltaan vähintään tonni suuntaansa , josko tuo joutava resuaminen pitkin maailmaa vähenisi ... ja maahantunkijatkin kääntyisivät toivottavasti laskusillalta , huolimatta odottavista suvakkiämmistä ...
- Anonyymi
Lakoista ei ole mitään hyötyä.
- Anonyymi
Eihän sillä ole väliä, vaikka lakko maksaisi 5 miljardia, pääasia on ettei työntekijät saisi mitään.
Kustannuksista ei kannata välittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sillä ole väliä, vaikka lakko maksaisi 5 miljardia, pääasia on ettei työntekijät saisi mitään.
Kustannuksista ei kannata välittää.Työnteosta maksetaan palkka palkanmaksupäivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnteosta maksetaan palkka palkanmaksupäivänä.
Ei tuota ole kukaan kiistänytkään.
- Anonyymi
kaikista turhinta on lentäminen oikeesti sairautta kaikki
- Anonyymi
Finnair ajettava konkurssiin. Kaikille potku persuksiin ja sitten uusi alku puhtaalta pöydältä. Tuloksena miljoona säästöt lentäjien palkkakuluissa !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248