Työtaistelutoimien aikana marraskuun alusta lähtien Finnair on perunut noin 1600 lentoa. Peruutukset ovat vaikuttaneet noin 200 000 asiakkaaseen. Finnairin tulos on lakkojen takia painunut 22 miljoonaa euroa.
Mitä järkeä on vahingoittaa työnantajaa lakoilla, joista ei ole mitään hyötyä?
Hävetkää lakkoilijat!!! Luuletteko olevanne fiksuja? Lakko osoittaa, ettei ole älyä neuvotella. Lakko tarkoittaa antautumista, käsien nostaminen ylös. Lakot eivät vaikuta lopputulokseen positiivisesti. Lakko on henkistä väkivaltaa, kiusaamista ja tahallista vanhingoittamista. Miksi siitä ei joudu rikosoikeudelliseen vastuuseen?
IAU:n ja lentäjien lakko on maksanut 22 miljoonaa. Paloiko siinä osa palkankorotuksista?
4
54
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
kyllä muutenkin lentoja ja turhaa hyppöötä pitääkin vähentää
- AnonyymiUUSI
Ihan täsmälleen oikein että joutava hyppääminen ja tyhjänpäiväinen reisuaminen pitkin maailmaa vähenee , joutaisi loppua vaikka kokonaan . Joka lantti minkä tärväävät lentelyyn ties missä kasatuilla koneilla jotka käyttävät taatusti ulkomaista polttoainetta ja matkakohteena joku turistihelvetti , on pois kotimaan talouselämästä ja kurjistaa sekä köyhdyttää jokaista suomalaista , myös matkaajaa itseäänkin sen maksamansa matkan verran enemmän kuin kotimaassa pysyviä .... Pitäisi ehdottomasti säätää laki rajanylitysmaksusta , suuruudeltaan vähintään tonni suuntaansa , josko tuo joutava resuaminen pitkin maailmaa vähenisi ... ja maahantunkijatkin kääntyisivät toivottavasti laskusillalta , huolimatta odottavista suvakkiämmistä ...
- AnonyymiUUSI
Lakoista ei ole mitään hyötyä.
- AnonyymiUUSI
Eihän sillä ole väliä, vaikka lakko maksaisi 5 miljardia, pääasia on ettei työntekijät saisi mitään.
Kustannuksista ei kannata välittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2109093
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265678- 544720
- 924639
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703360Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651