Ja Vikmannillahan on selvästi fetissi itsensä paljasteluun kuin marketin lihatiskillä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/erika-vikman-ravaytti-viisutapahtumassa-se-oli-vahinko/9153096
Kun on ihan pakko päästä paljastelemaan
9
311
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Samassakin perheessä voi kasvaa kaksi täysin erilaista siskoa. Erika Vikman on paljon asiallisempi ja pätevämpi. Solidaarisuuttaan joutuu vanhempiensa kanssa kannustamaan häntäpään siskoa.
- AnonyymiUUSI
Jonkin sortin sairaushan tuo jatkuva paljastelu on.
- AnonyymiUUSI
Vastenmielinen näky
- AnonyymiUUSI
Persoonallisuushäiriöt eivät ole sairauksia, mutta aiheuttavat paljon haittaa sekä ihmiselle itselleen että tämän ympäristölle
https://www.mielenterveystalo.fi/fi/f604-huomionhakuinen-persoonallisuus- AnonyymiUUSI
Hyvä pointti. Kun sairaalla ei ole mitään sääntöjä tai lakeja, ei edes käytöstapoja ja saanut kotonaan kurittoman kasvatuksen. Mutta onhan itsestään paljastelu miehilläkin sairaus, miksei siis naisillakin ? Vai onko se vain naisille soveltuva pahe ?
- AnonyymiUUSI
Ei kai se mikään taipumus ole päästä paljastelemaan. Eniten paljastaja pääsee pinnalle medioissa ja huomio kääntyy tulovirraksi. Kikka-vainaakin aloitti paljastelu-laulajan skenen, mutta suosiota laulajana saatuaan ei olisi halunnut jatkaa paljastelulinjalla. Olisi halunnut jatkaa laulajana ilman paljastelua.
- AnonyymiUUSI
Vai vahinko pakarojen paljastelu! Katsoo niin kasvot ja olemus?
- AnonyymiUUSI
Laulu ääntä ei ole kehuttu. Paljastelu tärkeintä. Paljaan perseen vilauttelu. Luulin Euro viisuja laulu kilpailuksi. Näyttää olevan kellä eniten paljaita intiimi paikkoja esillä.
- AnonyymiUUSI
Vahingossa muka vilautti persettä. Tarkoituksellinen vahinko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731