se on välillä sitä että ei heleppoo. Että kun sosiaalisesti on niin vaikiaa. Ihmiset näkkee päällepäin varmaan sen etten voi hyvin sosiaalisesti. Hammaslääkärillä kävin tossa niin havaitsin että hammaslääkärin ilmeet oli semmosia että hän kai huomas etten ole ihan terve .
Mut toisaalta iän myötä oppinu hyväksyyn ittensä sellaisena ku on. Terveiden kirjoissa en ole ollut oikeastaan koskaan että syntymästä asti oon ollu ihan hukassa. Se voi olla yllättävää että ihan 3 vuotiaana alkoi tuntua että oon tulevaisuuden sosiaalitukien varassa eläjä.
miltä tunttuu olla mä
Anonyymi-ap
0
214
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233