Viina vei estot.

Anonyymi-ap

Tormäsin vanhaan tuttuun mieheen jota en ollu nähny yli 20 vuoteen kapakassa. Se oli jääny leskeksi ja pyysi kotiinsa paukulle. Aattelin mennä kun sinkku olen. Sillä ikää jo 65v ja ihan rauhallinen mies on. Tarjous paukun mulle ja sano et käy suihkussa et ole iha vapaasti siinä.
Tuli sit pesulta kylpytakki päällä ja istu mun viereen sohvalle ja kaato lisää viinaa mulle. Puheltii niitä näitä hetken kun avasi kylpytakkinsa ja kysy et mitä mieltä oon sen kalusta. Yllätyin siitä mut sanoin et komee on. Kerto et on ollu pitkään puuttees ja samal runkaten kaluaan ja ettei Kait se haittaa jos hieron sitä täs. No ei ja enpä saanu silmiäni irti siitä kumman syystä. Kaato lisää mulle ja vei mun käteni kalulleen et autatko häntä? Hitto en tiedä mikä mulle tuli mut rupesin runkkaa sen kovenevaan kyrpään, itselläkin housuissa koveni mut en näyttänyt sitä. Ukko huohotti et tekee hyvää ja sen kyllä huomasin kun komee kyrpä siitä kasvoi.
Varmaan olin tulipunainen eikä pelkästään viinasta kun se pyysi et maistan sitä no arastelin ensi mut estot hävisi ja lipasin muhkeeta terskaa ensi ja tää pyysi et otan suuhun kunnolla. Puristin kyrvän juuresta ni sehän oli oikee suonikas varsi ja lipasin toisen kerran ja sit terska suuhun imuun kunnolla.

Jatkan myöhemmin.

6

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kiimasta

• Anonyymi

Jatkuu.

Ukkoha huohotti jo kunnolla ja pyysi mua polvilleen eteensä. No meninhän minä pitäen sen kyrvästä kokoajan kiinni ja otin terskan uudestaan imuun ja lutkutin sitä parhaani mukaan runkaten vartta ja voi sitä voihketta mitä piti ja kehuen samal mua, mua kiihotti niin et se jopa toppuutteli mua kun sano et meinaa tulla. Lopetin hetkeksi imemisen mut runkkaisin hiljakseen vartta hetken kun se halus mun suutani taas ja niin aloitin imemisen. Sanoin et anna tulla jos tullakseen ni alkoi naimaan mun suutani ja karjas et nyt kohta tulee lutkuta kunnolla, sen vartalo oikee tärisi ja sittenhä siltä tulikin spermat mun suuhun mitä vähä kakosin ensi ja osa tuli kasvoi mut imin ja nielin minkä pystyin. Ukko kiitteli ettei ollu saanu suuseksiä aikoihin imin viel hetken mistä se tykkäsi ja sitte näki mun housuista kovan kyrvän et mitäs tolle tehkää et ota se esiin niin ku teinkin. Hitto pari runkku liikettä ni tuli spermat oikee roiskuen. Varmistu et olen bi kuten hän ollu Kait pitkään. Yllätys oli et kiihotun moisesta. Kävin sen luona muutamat kerrat 1 kerran kuussa. Eli tarjos viinat ja röökit suihin ottoa vastaan.

• Anonyymi

Olisipa mullakin tuollainen kaveri. Kyllä mies tietää mikä toisella miehellä hyvältä tuntuu.

• Anonyymi

Juurikin niin. Vaikka ekaa kertaa suihin otinkin ni osasin sen näköjää yllättävän hyvin, tai olihan se ukko kyllä puutteessa ollutkin. Hämmästelin omaa rohkeutta ja viinahan estot veikin todella. Mutta sekin sitten loppu kun tää ukko sairastu äkillisesti. Olis kiva tavata samanmoinen vanhempi mies joka puutteesta elelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin niin. Vaikka ekaa kertaa suihin otinkin ni osasin sen näköjää yllättävän hyvin, tai olihan se ukko kyllä puutteessa ollutkin. Hämmästelin omaa rohkeutta ja viinahan estot veikin todella. Mutta sekin sitten loppu kun tää ukko sairastu äkillisesti. Olis kiva tavata samanmoinen vanhempi mies joka puutteesta elelee.

Miksi kopioit toisten kirjotuksia. Etkö pysty muuhun.

• Anonyymi

Ymmärrän kyllä ettei kaikkia kiinnosta moinen ja kun en ole edes mitenkää hyvä kirjoittamaan. Mutta totta oli. Oon siis aloittaja.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50