Miksi Ukraina ei saa ITSE sopia rauhasta?

Anonyymi-ap

Miksi se asia edes kuuluu Natomaille?

46

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukraina toki sopisi rauhasta, mutta Putin Kalsarimyrkyttäjän Venäjä ei halua rauhaa, vaan sotaa ja valloituksia.

• Anonyymi

Putin kokee, että heille valehdeltiin:
        -Nato ei laajene tuumaakaa itään
        -Minskin sopimukset olivat valhetta, jonka Angela Merker myönsi. Idea oli pelata aikaa ja pumpata Ukraina täyteen aseita. Nato koulutti 80000 ukrainalaista sotilasta, ennen Venäjän hyökkäystä 2014-2022. Tarkoitus oli tappaa Itä-Ukrainalaiset venäjämieliset.
        -Länsi operoi vallankumouksen

Ja varmaan mineraalit ovat enemmänkin bonus.

• Anonyymi kirjoitti:

-Minskin sopimukset olivat valhetta, jonka Angela Merker myönsi. Idea oli pelata aikaa ja pumpata Ukraina täyteen aseita. Nato koulutti 80000 ukrainalaista sotilasta, ennen Venäjän hyökkäystä 2014-2022. Tarkoitus oli tappaa Itä-Ukrainalaiset venäjämieliset.

Haha. Ei. Putin Kalsarimyrkyttäjä on itse valehtelija, täydellinen roisto, joka valehtelee keksiessään tekosyitä rikolliselle sodalleen, syitä miksi hän pääsisi toteuttamaan imperialistisia haaveitaan. NATO on koko ajan luvannut, että sen ovet ovat avoinna jokaiselle jäsenehdot täyttävälle halukkaalle maalle ja Neuvostoliiton pääneuvottelija Gorbatshov itse kertoi, ettei siitä, että NATO laajenisi, edes ollut puhetta ja miten olisi voinut ollakaan, kun Neuvostoliitto vielä oli olemassa. Venäjä itse petti Minskin sopimukset ja minä olen lukenut, mitä Merkel oikeasti sanoi. Hän kertoi, ettei uskonut niiden takaavan kestävää rauhaa, mutta että ne estivät Venäjää välittömästi valtaamasta koko Ukrainaa ja että Ukraina sitten käytti niiden suoman ajan varustautumiseensa. Se ei kuitenkaan ollut Merkelin idea, vaan ukrainalaiset tekivät sen ihan itse omasta halustaan suojatakseen maansa. Ukrainalla ei myöskään taatusti ollut tarkoitus tappaa omia kansalaisiaan, olivat he kuinka venäjämielisiä tahansa. Ainoastaan Ukrainaa vastaan sotivat maanpetturit ovat edelleen sotatoimien kohde. Ja vallankumoushan tapahtui Ukrainan parlamenttissa änestyksellä sen jälkeen, kun presidentti Janukovitsh oli jo paennut Venäjälle valtion kassan kanssa, kun parlamentti joutui erottamaan hänet maanpetturina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas kerran. Sarkasmi on vaikea laji 😶.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Nato laajene - itsenäisillä mailla on luonnollisesti oikeus hakea jäsenyyttä, ja hakemukset käsitellään asianmukaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas kerran. Sarkasmi on vaikea laji 😶.

Juuri niin!! Täällä ei trollit halua kuulla eikä lukea totuutta, vaan estävät kirjoittelun, mutta minäpä vain jatkan!

Venäjä on roistomaa, haluaisi vain alistaa kaikki naapurimaansa omaan valtapiiriinsä, mutta kun se ei ole nyt mahdollista muitten osalta kuin Ukrainan, niin onpa sitten pitänyt tuhota Ukraina tyystin ja yrittää alistaa se omaan valtapiiriinsä!

Ukraina haluaa liittyä Euroopan Unioniin, vapaaseen maailmaan ja vielä Natoonkin, jota Putin niin tehokkaasti vastustaa! Tietysti vastustaa, koska haluaa pitää kiinni mahdollisuudesta, että pääsee toisenkin kerran tuhoamaan Ukrainaa!

Venäjä on ahdistava, roistovaltio! Siksi kaikki muuta maat Euroopassa ovat turvassa, siis NATOSSA!

Nyt sitten tuo roisto naapuri vaatii Ukrainasta osia ja aikoo pitää vielä Kriminkin, jonka se roistomaisesti varasti!
        Venäjä ei ole voittanut tuota sotaa. Ukraina on yhtä tehokkaasi taistellut itsenäisyytensä puolesta eikä ole velvollinen luovuttamaan Venäjälle mitään alueistaan, myös KRIM kuuluu Ukrainalle!

• Anonyymi

Zelenskyi, jota tukivat globalistinen roskaväki, kuten Macron, Starmer ja Rothschildin rahoittama eliitit, esitti juuri viimeisen avunhuutonsa. Hän aneli lisää aseita, lisää verta. Trump vastasi: EI. Krim on POISSA pöydältä – se menetettiin petturi Obaman aikana. Trumpin viesti? Rauha tai sinut poistetaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Zelenskyi, jota tukivat globalistinen roskaväki, kuten Macron, Starmer ja Rothschildin rahoittama eliitit, esitti juuri viimeisen avunhuutonsa. Hän aneli lisää aseita, lisää verta. Trump vastasi: EI. Krim on POISSA pöydältä – se menetettiin petturi Obaman aikana. Trumpin viesti? Rauha tai sinut poistetaan.

Trumpushkan sanomisiin on täysin turha vedota, koska hän puhuu tänään yhtä ja huomenna toista selvästi itsekään käsittämättä, mitä hän oikein sanoi. Hän on valehteleva huijari, oikeudessakin tuomittu rikollinen. Ja roskaväkeä ovat Venäjän sotakiimaiset fasistiset johtajat, eivät länsimaiden demokraattisesti valitut johtajat. Lisää verta haluaa vain Putin Kalsarimyrkyttäjä, joka voisi lopettaa sotansa jo tänään, jos haluaisi rauhaa, mutta hän ei lopeta, koska haluaa sotaa ja valloituksia. Jokainen länsimainen johtaja haluaa rauhan Ukrainaan.

• No juuri noin sekaisin olevat ihmiset uskovatkin kaiken venäjän propagandan.

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

No juuri noin sekaisin olevat ihmiset uskovatkin kaiken venäjän propagandan.

On aika mielenkiintoista huomata kuinka Naton syväaivopesun uhriksi voi joku joutua. Vuodesta toiseen ei muutakun syvenee Nato valheiden uskominen molokilla.

• Anonyymi kirjoitti:

On aika mielenkiintoista huomata kuinka Naton syväaivopesun uhriksi voi joku joutua. Vuodesta toiseen ei muutakun syvenee Nato valheiden uskominen molokilla.

Mistä "Nato valheista" puhut, tiltunen?

• Anonyymi

No juuri noin sekaisin olevat ihmiset uskovatkin kaiken venäjän propagandan.

Molokin jutut ovat mutua.

• Anonyymi kirjoitti:

Molokin jutut ovat mutua.

No vertaapa minun juttujani ja viestiä, jota tuossa kommentoin ja tule sitten kertomaan sama.

• Anonyymi

Putin yrittää myrkyttää Zelenskyin neuvotteluissa!

• Anonyymi

Toivottavasti Zelenskyi on tosi varovainen, koska tuota minäkin ajattelin! Venäjä on koettanut salamurhaajien avulla tuhota Zelenskyin, mutta ei tähän asti ole onnistunut.

Saa nähdä, uskaltaako yrittää moista rikosta noin julkisesti!?????

• Anonyymi

Miksi Nato edes sekaantui sisällisotaan joka einlle edes Natomaa? Eikä tule olemaan edes.

• Anonyymi

Yhteisö on aina heikomman ja ahdistetun puolella. Ei mikään Euroopan maa, paitsi Unkari, halua, että Venäjä pääsee alistamaan Ukrainaa oman tahtonsa alle!

Putinilla oli kova halu, mutta onneksi Ukraina on taistellut tehokkaasti itsenäisyytensä puolesta ja on siis oikeutetusti vapaa maa tuon ryssän vallasta!
        Kaikki Ukrainan alueet pitää palautta Ukrainalle Krimiä myöten! Vääryydellä nuo alueet on varastettu!

• Anonyymi

Mitähän historia tästä kirjoittaa. Meinaan, että on aikamoinen sekamelska. No, ehkäpä kaikki lopulta selviää ja virallinen historia saadaan kirjoitettua rimaa hipoen. Olisi hauska lukea niiden henkilöiden muistelmia, jotka oikeasti olivat "piikkipaikalla" ja tiesivät tosiasiat.

• Anonyymi

Jos Venäjä historian kirjoittaa, siinä ei löydy totuuden sanaa! Kaikki entinenkin historia on muutettu Venäjälle sopivaksi kerronnaksi!

Historiallinen totuus niistä tarinoista puuttuu!

• Anonyymi

"Miksi Nato edes sekaantui sisällisotaan joka einlle edes Natomaa? Eikä tule olemaan edes."

Mitä sisällisotaa nyt tarkoitat?

• Anonyymi

Olisiko pitänyt Putinin antaa alistaa Ukraina omaan valtapiiriinsä! Sitähän tuo Putinin hyökkäys Ukrainaan tarkoitti!

Ukraina haluaa kuulua vapaaseen Eurooppaan ja kehittyä eurooppalaiseen tapaan. Putinilla ei pitäisi olla valtaa sanella vapaan maan Ukrainan asioita, vaikka niin mielellään Putin alistaisi Ukrainan omaan valtapiirinsä!

• Anonyymi

You tubesta löytyy suomennettuna sodan juurisyistä Jeffrey Sachsin pitämä puhe EU n mediatilaisuudessa. Joka sana siinä puheessa on tapahtunutta tosiasiaa ,eikä kukaan voi niitä valheeksi todistaa, ei edes molokki, vaikka kovasti yrittää saada oman kieroutuneen aatteensa esille.

• Kun minä todistan, että Sachs valehtelee videollaan, tiltu siirtyy solvaamaan minua sen sijaan, että osoittaisi todistukseni olevan muka väärässä. Ja sitten kehtaa vielä valehdella, etten muka osoittanut Sachsin valehtelevan. Ja sekin oli vasta ensimmäinen valhe, jonka osoitin. Sitten kun tiltu joutuu myöntämään Sachsin valehdelleen entisen Jugoslavian hajoamissotien syyllisestä, siirryn käsittelemään muita hänen valheitaan.

• Edelleen tiltu yrittää kumota todistukseni solvaamalla minua. Haha.

• Tiltullelu ei ole solvaamista, vaan tosiasian toteamista. Etkä edelleenkään kyennyt kumoamaan todistustani siitä, että Sachs on valehtelija, tiltunen.

• Anonyymi

Ei Sachs ole yhtään Putkosta kummempi.

• Anonyymi

Tiltullelu ei ole solvaamista, vaan tosiasian toteamista. Etkä edelleenkään kyennyt kumoamaan todistustani siitä, että Sachs on valehtelija, tiltunen.

Sellaista parempaa solvaamista tiltuttelijan mielestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sellaista parempaa solvaamista tiltuttelijan mielestä.

Sinua taitaa harmittaa, että Venäjän puolesta Suomea vastaan valehteleville on oma terminsä.

• siitä, kuinka kiivasti tiltut minua solvaavat, voi tehdä aivan toisen johtopäätöksen.

• "Tuu sää hakeen leipäs päälle voita!". :-)

• Anonyymi

Trlololollaaaaa

• Anonyymi

Natomaat pyrkivät kaikin tavoin sekantumaan toisten maiden sisäisiin asioihin, kuten mm. tähän ns. "rauhansopimuksen" tekemiseen.
      Natohan on muinaisjäänne, joka ei enään sovellu nykyaikaan, kuten ei nykyinen EU:kaan, joka on nykyään muutaman sairaasti vallankipeän henkilön johtama liittymä, itsenäisiä valtioita vastaan, joilta yritetään viedä loputkin heidän vallanriippeistään Brysseliin..

• Anonyymi

Tiltu on vähäjärkinen ameeba.

• Anonyymi

Koska Natomailla on moraalia, ei tosin niin paljoa että tukisivat riittävästi halpamaisen hyökkäyksen kohteeksi joutunutta ei-jäsenmaata

• Anonyymi

Venäläisyys on tuhoavaa liimaa joka kaiken hävittää näitten oikeuttamiseen

JOS LÄNNELLÄ OLISI SAMA VERISYYS MITÄ VENÄJÄ HARRASTAA

VENÄJÄ OLTAISIIN JO LAITETTU AISOIHIN

• Anonyymi

SUOMELLA OLI NISKASSA SAMA LIEKA VENÄJÄLTÄ MITÄ UKRAINASSA

NATOLLA TÄMÄ LIEKA KATKOTTIIN VAIKKEI NYT HETI AIVAN NÄYTTÄVÄSTI

NYT SUOMENKAUTEN VENÄJÄ PYRKII NATON LANNISTAMAAN PALOIKSI

VENÄJÄ KÄYTTÄÄ AINA NÄITÄ HELVETTI KIKKOJAAN JA PORSAANREIKIÄ

• Anonyymi

Oletko avaaja noin tyhmä, oikeasti?

• Anonyymi

Olen...joidenkin mielestä....mutta eipä geenitkään ole hjuvia ja pärjään hyvin MV lehden keskusteluissa.

• Anonyymi

Ei uskalla putin mennä zelenskiä tapaamaan. Silloin sankari kohtaisi murhaajan. Valehtelijalla ei pokka kestäisi. Kremlin pöydän pituus ei riitä putinille siinä keskustelussa. Silti pelkäisi myrkyttämistä. Aivan kuin Suomi 100 juhlissa 8vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      1003
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe