Asia todellakin on näin viimevuonna myös lipsautettiin julkisuuteen, että viimevuoden loppupuolella loppusyksystä pörssisähkön hintoja nostettiin tarkoituksella kun olkiluodosta oli reaktori pois käytösytä. Syyksi uutisiin lipsahti: Nostamme sähkön hintaa jotta vältyttäisii yli 60- 90 sentin mahdolliset hinnat seuraavalle viikolle.
Tämä on todiste siitä, että pörsso Sähkön hinta Suomessa määritetään myös ei markkinaehtoisesti.
Pörssisähkö on huijausta
10
93
Vastaukset
- Anonyymi
Vain pellet käyttävät ylihintaista pörssisähköä, täyttä kusetusta koko homma.
- Anonyymi
Maksoin juuri äsken netissä huhtikuun sähkölaskuni. Neliöitä kerrostalossa 98, sähkö 4,05 euroa, perusmaksu 4,96 euroa. Yhteensä 9.01 euroa. Sisältää 25,5 %:n arvonlisäveron. Loppusumma ilman arvonlisäveroa 7,18 euroa.
- Anonyymi
Voi näitä laskutaidottomien takakammarinpoikien juttuja,,,
- Anonyymi
Persut on tuollaisia.
- Anonyymi
Huono kait sitten se pörssisähkö on. Pari vuotta käyttäneenä muodostunt käyttöhinta sähköenergialle on ollut puolet tai alle kiinteähintaisiin verrattuna.
- Anonyymi
Ihan hyvä huijaus, olen säästänyt kolmen pörssisähkövuoteni aikana n. 2000 € verrattuna sitä edeltäviin kiinteähintaisen sopparin vuosiin.
- Anonyymi
Aloitus on jonkun hesassa kerrostalokoperossa asuvan katkeroituneen keskiketterä lipittäjän vuodatus!
- Anonyymi
Kyllä pörssisähköä kannattaa käyttää, jos käyttöä voi kohdentaa halvoille tunneille. Siirtohinnan joutuu maksamaan, vaikka itse sähkö olisi miinuksella.
- Anonyymi
Itse ostan tasavirtaa ja vain miinusnavasta niin rahavirta juoksee minulle päin.
Voi näitä valopäitä....- Anonyymi
Noin päin käytettynä myös sähkölaitteiden toiminta muuttuu päinvastaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711470Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211444Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.761153Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771134Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211086Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051054En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 76909