Helsingissä sijaitsevan Heidi's Bier Barin Facebook-sivujen mukaan baari on suljettu toistaiseksi. Samanlainen ilmoitus on myös Tampereella, Turussa, Oulussa, Porissa ja Jyväskylässä. Näin ollen ilmoitus koskee kaikkia Suomen Heidi’s Bier Bar -ravintoloita.
Restaurations Kompagniet Finland kävi viime vuonna muutosneuvottelut yhtiön taloudellisen aseman heikentymisen johdosta.
Yritys on työllistänyt satoja työntekijöitä yhdeksässä ravintolassa kuudella paikkakunnalla.
Helsingissä sijaitsevan Heidi's Bier Barin Facebook-sivujen mukaan baari on suljettu toistaiseksi. S
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä se on kun ei ole kansalla jätetty rahaa tukee yrittäjää
- Anonyymi
Kuka hyötyy kun kokoomus on tuhonnut ostovoiman terveys
Kuka hyötyy kun kansalaisten ostovoima on tuhottu
Terveyden hoito on tuhottu, työllisyys on tuhottu,
Jopa yritykset ihmettelee kun kukaan ei osta mitään
Ravintolat valitaan kun kukaan ei käy
Kuka hyötyy kaikesta kysyn vaan
Kun ei enää edes ei kauan hyödy kun kukaan ei osta
Ai niin ei ja rikkaat yritykset saa kansan veeovarat yeitystukena ja vero etuina itselleen kun niitä pitää tukee
Oikeen kädestä pitäen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810