Hoidon tarpeen arviointi

Anonyymi-ap

vaimoni meni vatsakivun vuoksi terv.kesk arviointiin, jossa nuori hoitaja pari tyttö ja poika arvioivat sitten vaimoni vaivaa riisuttamalla tämän lähes alasti, tarkoittaa sukat sai jäädä, arviointi tapahtui molempien katsellessa häntä ensin päästä varpaisiin ja sitten tutkimalla peräsuolta sormella ja molemmat tietenkin, sitten vanhempi mieslääkäri oli katsonut ja tunnustellut sukupuoli elimet niin että tuntui, ja vatsan painelun päälle vielä rinnat pyöriteltiin huolella, isothan ne on. no vatsa lääkeresepti ja ulos. kotio ajettiin suoraan kun oli rasvassa alapää niin ettei puhettakaan muista asioinnesta samalla reissulla. ja kyllä vaseliinia olikin käytetty säästelemättä kun oikein emäntääkin nauratti että nyt pääsisi liukkaille. Onhan se tietenkin noloa.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
        Ikävä
        219
        9314
      2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
        Ikävä
        26
        6138
      3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
        Ikävä
        104
        4996
      4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
        Ikävä
        62
        4886
      5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
        Ikävä
        86
        3980
      6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
        Ikävä
        75
        3520
      7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
        Ikävä
        58
        3467
      8. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
        Ikävä
        59
        2951
      9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
        Ikävä
        26
        2936
      10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
        Ikävä
        43
        2731
      Aihe