vaimoni meni vatsakivun vuoksi terv.kesk arviointiin, jossa nuori hoitaja pari tyttö ja poika arvioivat sitten vaimoni vaivaa riisuttamalla tämän lähes alasti, tarkoittaa sukat sai jäädä, arviointi tapahtui molempien katsellessa häntä ensin päästä varpaisiin ja sitten tutkimalla peräsuolta sormella ja molemmat tietenkin, sitten vanhempi mieslääkäri oli katsonut ja tunnustellut sukupuoli elimet niin että tuntui, ja vatsan painelun päälle vielä rinnat pyöriteltiin huolella, isothan ne on. no vatsa lääkeresepti ja ulos. kotio ajettiin suoraan kun oli rasvassa alapää niin ettei puhettakaan muista asioinnesta samalla reissulla. ja kyllä vaseliinia olikin käytetty säästelemättä kun oikein emäntääkin nauratti että nyt pääsisi liukkaille. Onhan se tietenkin noloa.
Hoidon tarpeen arviointi
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731