Mitä yhteistä on Venäjällä ja Suomella
Molemmissa äärioikeisto diktatuuri jossa rikkaat saa kaikki köyhien rahat ja
Päättäjät ajaa vaan omaa etuaan antamatta kansalle mitään
Asiat voisi tehdä eeilummin
SDP ja petetty kansa ja öönestäjät
Minä ainakin äänestän jatkossa aina SDP
17
135
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin avattu
- Anonyymi
Analyysi on oikea
- Anonyymi
Kannatan .
Ilman rikkaita tai paremminkin ilmaistua vauraita jotka ovat yritysten takana niitä perustamassa ja ylläpitämässä, ei ole muuta kuin kurjuutta! Mistä sinäkin leipäsi saisit ellei joku palkkaisi työhön? Hyvinvointi lähtee siitä, että on porukkaa joka saa homman pyörimään, eikä sitä porukkaa vasurien puolelta ole löytynyt!
- Anonyymi
Olikin puhe äänestämisestä. Jokainen tietää Kokoomuksen historian. Et kai sinä Kokoomusta äänestä?
Mitkä ihmeen köyhien rahat rikkaille? Miksi köyhät olisivat edes köyhiä jos heillä on rahaa antaa rikkaille?
Miten määrität köyhän? Entä miten rikkaan määrittäisit? Ilman noita määritteitä ei kukaan osaa tulkita viestiäsi!
Venäjä elää jälkikommunismissa, se ei siitä ole eroon päässyt!- Anonyymi
"Miksi köyhät olisivat edes köyhiä jos heillä on rahaa antaa rikkaille?"
Siis sinun mielestä antavat? Eikös kokoomuskommarit hoida tuo ilman lupaa.
"Entä miten rikkaan määrittäisit?"
No sinä tuossa ylempänä jotain rikkaista puhuit. Eli miten ne määrität. Itse jopa nyt kysyt "Ilman noita määritteitä ei kukaan osaa tulkita viestiäsi!". Anonyymi kirjoitti:
"Miksi köyhät olisivat edes köyhiä jos heillä on rahaa antaa rikkaille?"
Siis sinun mielestä antavat? Eikös kokoomuskommarit hoida tuo ilman lupaa.
"Entä miten rikkaan määrittäisit?"
No sinä tuossa ylempänä jotain rikkaista puhuit. Eli miten ne määrität. Itse jopa nyt kysyt "Ilman noita määritteitä ei kukaan osaa tulkita viestiäsi!".Aloituksessahan itse asiaan puutuit!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Aloituksessahan itse asiaan puutuit!
Ja taas käänsit asian kuten aina.
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas käänsit asian kuten aina.
Et vieläkään kyennyt omia käsityksiäsi selventämään!
- Anonyymi
Ajatus on vinksahtahtanut alotitajalla, kun meillä ei ole diktaattoria valtion johdossa.
Yhteisyä on:
Venäjä pelkää Natosuomea
Suomi pelkää agressiivista Kremlin johtoa. Jos enemmistö kansaa edustavista kansan valitsemista on hallituksen kannalla niin missä sinä diktatuurin näet? Pikemminkin se on osoitus demokratiasta!
Sinulla lienee perin outo käsitys sitä mitä on diktatuuri! Se on harvain valtaa eli lähes kuten ay pyrkii toimimaan! Ay toimijoillahan ei ole kansan valtuutusta!- Anonyymi
HÖPÖTIHÖPÖTIHEIJAA, YXKAXEXILLA PÄÄSSÄ HEIJAA !
Minäkin ainakin aina äänestänkin SDP. 🌹👍❤️
Parhaan näköset naiset SDP!👄🫦💄💋❤️😇👍Valitettavasti vapaassa maassa tyhmyyskin on sallittua. Toista olisi jos sosialisteilla eli vasemmistolla olisi valta. Silloin väärässä olosta joutuisi paikalliseen Siperiaan!
- Anonyymi
Meillä on nyt surkein hallitus ikinä.
- Anonyymi
Joukkoliike vahvistuu kokoajan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573595
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 532297
- 372258
- 432248
- 162236