Jännitys tiivistyy!

Anonyymi-ap

Ei ole kuulunut edes huhuja, joko Okun valtuustoryhmät ovat päässeet sopuun luottamushenkilöpaikkojen jaosta. Puheenjohtajisto on aina etusijalla paikoista sovittaessa. Sitten tulee eri elinten jäsenistö. Nähtävästi Demarit ja Keskusta sopivat valtuuston ja hallituksen puheenjohtajistosta keskenään. Näyttää siltä, että Keskusta suurimpana ryhmänä pääsee valtsemaan ottaako se valtuuston vai hallituksen puheenjohtajuuden? Demareille koituu sitten jäljelle jäävä merkittävä puheenjohtajuus. Keskustan puheenjohtajaehdokas voipi olla ns. selvä tapaus, mutta kenestä demarit haluaa sitten tehdä puheenjohtajaehdokkaansa? Kyseenalaiseksi tilanteen tekee se tilanne, jos heidän ehdokkaansa, paljon ääniä saanut on kaupungin keskushallinnossa esihenkilöasemassa oleva elämäntapainsinööri. Henkiolö on varmasti pätevä, mutta hänen asemansa asettanee esteitä toimia luottamushenkilöjohdossa. Asia kannattaa selvittää ennen valintoja, ettei valitusrumba lähde liikkeelle.
Sopuisia valintoja uuden valtuuston ensi kokouksessa ja menestystä valituille!

2

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Murheet on sullakin.. Aivan sama ketkä pällistelee johtajina meno on samaa paskaa kuin tähänkin asti..

Okussa ei mikään muutu, meno on yli varojensa elämistä ja pröystäilevää vaikka säästää pitäisi entistä enemmän että peruspalvelut pelaisi kunnolla...

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä minusta ei oloe ihan sama, kuka tai ketkä pöytien takana nuijaa heiluttelevat ja keiden kanssa he päätöksiä tekevät. Sinun ja minun hyvinvoinnista juuri nuo halveksimasi henkilöt ovat joka hetki vastuussa ja toimivat resurssien puitteissa. Katkeruus ja kateus vievät pohjan hyvinvoinnilta, niin minun kuin sinunkin ja elämänlaatumme kärsii. Hyvää J A T K O A !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      119
      5447
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5178
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4198
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2851
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      57
      2020
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1872
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe