Lääkäri meinasi tyrkyttää ibs-vatsalle jauhetta joka liuotetaan veteen, että tulisi tarpeeksi kuitua, mutta osalle se aiheuttaa pahoja oireita, kiduttavaa tunnetta moniksi tunneiksi. Eli vatsa ei enää toimikaan yhtään. Sitä voi olla myös vaaleassa leivässä tai muualla. Muitakin tällaisia ainesosia on jota yritetään myydä ihmisille, ties minkä asian varjolla. Ja toimii ihan toisinpäin. -Ellei ole joku joka tykkää erikoisista lisäaineista itsellään.
Älkää antako vanhuksille psylliumia, ei sovi kaikkien vatsalle
Anonyymi-ap
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Selvästi lääkäri yritti tappaa vanhuksen.
- Anonyymi
No mikä vain voi aiheuttaa jotain oireita kenekä vain vatsalle, duh. Sinäkö olet nyt asiantuntija, jolla on pätevyys keskustelupalstoila kertoa, mitä saa antaa kenellekin ja mitä ei?
Psyllium ei ole mikään "erikoinen lisäaine", se on jänönratamon siemenistä tehtyä jauhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749