Uskon vakaasti Joulupukkiin, NATOON, Stubiin ja Zelenskiin ja että kaloista kehittyi dinosaurukset

Anonyymi-ap

jne...

ja että EU-liittovaltion sukupuoli-oppi ja eläinten kehitysoppi ovat kuten TVssä meille on kerrottu.

30

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä uskon, että vihervasemmisto kykenee tekemään tyhjästä rahaa ja Suomesta oikeasti rikkaan valtion. Meidän pitää vaan äänestää vihervasemmisto hallitukseen, niin näemme tämän ihmeen.

• Anonyymi

me persut uskomme Putiniin ja EU-liittovaltioon, joiden etua ajamme kokoomuksen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

me persut uskomme Putiniin ja EU-liittovaltioon, joiden etua ajamme kokoomuksen kanssa.

ja nyt siis trumpiinkin ja että stuppien kellarissa on haulikkoja.

• Anonyymi

Darwinin mukaan valas kehittyi alunperin karhusta, mutta tämä kumottiin myöhemmin tiedeuskonnon piiriissä liian utopistisena ajatuksena.
      Tämä on muuten ihan täysin totta.

• Anonyymi

DARWIN ITSE JO TOTESI ETTÄ KEHITYSOPPI EI PIDÄ PAIKKAANSA

- MUTTA ATEISTINEN ELI USKONNONVASTAINEN TIEDEMAAILMA OTTI KEHITYSOPIN VIRALLISENA TOTUUTENA koko maailmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

DARWIN ITSE JO TOTESI ETTÄ KEHITYSOPPI EI PIDÄ PAIKKAANSA

- MUTTA ATEISTINEN ELI USKONNONVASTAINEN TIEDEMAAILMA OTTI KEHITYSOPIN VIRALLISENA TOTUUTENA koko maailmaan.

Eipä todennut mitään sellaista. Se että te uskovat aina levitätte tuollaisia typeriä valheita kertoo vain teidän olemattomasta moraalistanne. Olette halveksittavia epärehellisiä valehtelijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä todennut mitään sellaista. Se että te uskovat aina levitätte tuollaisia typeriä valheita kertoo vain teidän olemattomasta moraalistanne. Olette halveksittavia epärehellisiä valehtelijoita.

olipa tieteellinen toteamus.

Darwin itse totesi olevansa väärässä- mutta tiedemaailma pimittää tuon tiedon suurimpana salaisuutenaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Evoluutio-oppi on järjettömyyden huippu; monimutkaiset organismit eivät synny itsestään luonnonvoimen vaikutuksesta.

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa mihin uskot? Taidat olla vain niitä ketkä uskoo mihin huvittaa ,aina sen mukaan mistä sulle on etua,etenkin taloudellista.
      Pelkkä narsisti taidat olla ..

• Anonyymi

putinisti !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

putinisti !

kyllä joo-

ruplapersu loukkasi joulupukki-uskoa uskontoa - eli pää poikki?

• Anonyymi

Aloittaja on vapaudenliiton väkeä sillä täysin samat jutut pyörii heidän sivuillaan.

• Anonyymi

Niin kiinnostaa. Mitä sitten?

- Ketä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kiinnostaa. Mitä sitten?

- Ketä

ruplapersu-tiltulla alkoi taas aloittajanhaukkumis-vaihe, kun ei osaa vastata muuten itse asiaan.

• Anonyymi

nato on puhunut että ei puolusta suomea.

• Anonyymi

kukaan suomessa ei kuitenkaan puhu asiasta-

entinen pressa saukki taisi mainita asiasta keinutuoliltaan...

• Ja lehmät lentää.🐮🍀

• Anonyymi

Meillä on siihen lääke: Bovaer®

• Anonyymi

yleensä nämä lisäksi uskovat kokoomukseen ja persuihin.

• Anonyymi

Miksi kaikki 8 miljardia ihmistä ei ala varkaiksi ja rylstelijöiksi ja jätä työntekonsa siihen? Miksi moraalia pitää pitää väkisin yllä? Jos kukaan ei halua tehdä mitään ,niin kukaan ei tee mitään,ja kansojen tahto toteutuu,kuollaan vaan pois luonnollista tietä tai jokainen viljelee vaan palstaansa jos sitä on.

Eikö tämä tapa olisi vaan oikea elää missään? Miksi tällainen pakko maailma kaikille?

• Anonyymi

ihmiset haluaa tehdä työtä-

mutta fasistit riistää kansaa ja ei maksa palkkaa-

joten siksi työnteko tuntuu järjettömältä niin kauan kuin fasisteja ei poisteta vallasta.

• Uskotko sinä Venäjän propagandaa?

• Anonyymi

Minä uskon tuon lisäksi demareihin.

• Anonyymi

Ihminenkin kehittyi ja kehittyy edelleen kalan kaltaisesta uivasta nilviäisestä. Evoluutio on vaan nopeutunut miljardeista vuosista muutamaan kymmeneen viikkoon. Tämä kaikki on kirjoitettu, meidän DNA:han. Jumala on nero.
      Katso sikiön kehitys kuvina, jos et usko!

• Anonyymi

Debunkattu jo ajat sitten....Haeckelin houreita.

• Anonyymi

Taidat kannattaa sitä, että Trump tekee amerikasta suuren jälleen.
      Ei meillä pienillä niin väliä kai olekaan!

• Anonyymi

siis kuka?

vapaus koko maailmaan olisi hyvä-

satanisti-fasistit pois vallasta.

• Anonyymi

Suoleen liittyy kaksi päätä ja silti sauronsilmän parina ei ole korvia suihinottoa varten toisessa päässä?

• Anonyymi

mihin lajiin stupi kuuluu

• Anonyymi

zelenski ja stubb p orno-karmeuksista kertova alotus poistettiin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      205
      3833
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      62
      2426
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2296
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2213
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      70
      1157
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1126
    Aihe