Uskon vakaasti Joulupukkiin, NATOON, Stubiin ja Zelenskiin ja että kaloista kehittyi dinosaurukset

Anonyymi-ap

jne...

ja että EU-liittovaltion sukupuoli-oppi ja eläinten kehitysoppi ovat kuten TVssä meille on kerrottu.

21

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä uskon, että vihervasemmisto kykenee tekemään tyhjästä rahaa ja Suomesta oikeasti rikkaan valtion. Meidän pitää vaan äänestää vihervasemmisto hallitukseen, niin näemme tämän ihmeen.

• Anonyymi

Darwinin mukaan valas kehittyi alunperin karhusta, mutta tämä kumottiin myöhemmin tiedeuskonnon piiriissä liian utopistisena ajatuksena.
      Tämä on muuten ihan täysin totta.

• Anonyymi

DARWIN ITSE JO TOTESI ETTÄ KEHITYSOPPI EI PIDÄ PAIKKAANSA

- MUTTA ATEISTINEN ELI USKONNONVASTAINEN TIEDEMAAILMA OTTI KEHITYSOPIN VIRALLISENA TOTUUTENA koko maailmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

DARWIN ITSE JO TOTESI ETTÄ KEHITYSOPPI EI PIDÄ PAIKKAANSA

- MUTTA ATEISTINEN ELI USKONNONVASTAINEN TIEDEMAAILMA OTTI KEHITYSOPIN VIRALLISENA TOTUUTENA koko maailmaan.

Eipä todennut mitään sellaista. Se että te uskovat aina levitätte tuollaisia typeriä valheita kertoo vain teidän olemattomasta moraalistanne. Olette halveksittavia epärehellisiä valehtelijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä todennut mitään sellaista. Se että te uskovat aina levitätte tuollaisia typeriä valheita kertoo vain teidän olemattomasta moraalistanne. Olette halveksittavia epärehellisiä valehtelijoita.

olipa tieteellinen toteamus.

Darwin itse totesi olevansa väärässä- mutta tiedemaailma pimittää tuon tiedon suurimpana salaisuutenaan.

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa mihin uskot? Taidat olla vain niitä ketkä uskoo mihin huvittaa ,aina sen mukaan mistä sulle on etua,etenkin taloudellista.
      Pelkkä narsisti taidat olla ..

• Anonyymi

putinisti !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

putinisti !

kyllä joo-

ruplapersu loukkasi joulupukki-uskoa uskontoa - eli pää poikki?

• Anonyymi

Aloittaja on vapaudenliiton väkeä sillä täysin samat jutut pyörii heidän sivuillaan.

• Anonyymi

Niin kiinnostaa. Mitä sitten?

- Ketä

• Anonyymi

nato on puhunut että ei puolusta suomea.

• Anonyymi

kukaan suomessa ei kuitenkaan puhu asiasta-

entinen pressa saukki taisi mainita asiasta keinutuoliltaan...

• Ja lehmät lentää.🐮🍀

• Anonyymi

Meillä on siihen lääke: Bovaer®

• Anonyymi

yleensä nämä lisäksi uskovat kokoomukseen ja persuihin.

• Anonyymi

Miksi kaikki 8 miljardia ihmistä ei ala varkaiksi ja rylstelijöiksi ja jätä työntekonsa siihen? Miksi moraalia pitää pitää väkisin yllä? Jos kukaan ei halua tehdä mitään ,niin kukaan ei tee mitään,ja kansojen tahto toteutuu,kuollaan vaan pois luonnollista tietä tai jokainen viljelee vaan palstaansa jos sitä on.

Eikö tämä tapa olisi vaan oikea elää missään? Miksi tällainen pakko maailma kaikille?

• Uskotko sinä Venäjän propagandaa?

• Anonyymi

Minä uskon tuon lisäksi demareihin.

• Anonyymi

Ihminenkin kehittyi ja kehittyy edelleen kalan kaltaisesta uivasta nilviäisestä. Evoluutio on vaan nopeutunut miljardeista vuosista muutamaan kymmeneen viikkoon. Tämä kaikki on kirjoitettu, meidän DNA:han. Jumala on nero.
      Katso sikiön kehitys kuvina, jos et usko!

• Anonyymi

Taidat kannattaa sitä, että Trump tekee amerikasta suuren jälleen.
      Ei meillä pienillä niin väliä kai olekaan!

• Anonyymi

Suoleen liittyy kaksi päätä ja silti sauronsilmän parina ei ole korvia suihinottoa varten toisessa päässä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5564
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4900
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2814
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2374
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2028
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1512
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1489
    Aihe