jne...
ja että EU-liittovaltion sukupuoli-oppi ja eläinten kehitysoppi ovat kuten TVssä meille on kerrottu.
Uskon vakaasti Joulupukkiin, NATOON, Stubiin ja Zelenskiin ja että kaloista kehittyi dinosaurukset
21
148
Vastaukset
- Anonyymi
Minä uskon, että vihervasemmisto kykenee tekemään tyhjästä rahaa ja Suomesta oikeasti rikkaan valtion. Meidän pitää vaan äänestää vihervasemmisto hallitukseen, niin näemme tämän ihmeen.
- Anonyymi
Darwinin mukaan valas kehittyi alunperin karhusta, mutta tämä kumottiin myöhemmin tiedeuskonnon piiriissä liian utopistisena ajatuksena.
Tämä on muuten ihan täysin totta.- Anonyymi
DARWIN ITSE JO TOTESI ETTÄ KEHITYSOPPI EI PIDÄ PAIKKAANSA
- MUTTA ATEISTINEN ELI USKONNONVASTAINEN TIEDEMAAILMA OTTI KEHITYSOPIN VIRALLISENA TOTUUTENA koko maailmaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DARWIN ITSE JO TOTESI ETTÄ KEHITYSOPPI EI PIDÄ PAIKKAANSA
- MUTTA ATEISTINEN ELI USKONNONVASTAINEN TIEDEMAAILMA OTTI KEHITYSOPIN VIRALLISENA TOTUUTENA koko maailmaan.Eipä todennut mitään sellaista. Se että te uskovat aina levitätte tuollaisia typeriä valheita kertoo vain teidän olemattomasta moraalistanne. Olette halveksittavia epärehellisiä valehtelijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä todennut mitään sellaista. Se että te uskovat aina levitätte tuollaisia typeriä valheita kertoo vain teidän olemattomasta moraalistanne. Olette halveksittavia epärehellisiä valehtelijoita.
olipa tieteellinen toteamus.
Darwin itse totesi olevansa väärässä- mutta tiedemaailma pimittää tuon tiedon suurimpana salaisuutenaan.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa mihin uskot? Taidat olla vain niitä ketkä uskoo mihin huvittaa ,aina sen mukaan mistä sulle on etua,etenkin taloudellista.
Pelkkä narsisti taidat olla ..- Anonyymi
putinisti !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
putinisti !
kyllä joo-
ruplapersu loukkasi joulupukki-uskoa uskontoa - eli pää poikki? - Anonyymi
Aloittaja on vapaudenliiton väkeä sillä täysin samat jutut pyörii heidän sivuillaan.
- Anonyymi
Niin kiinnostaa. Mitä sitten?
- Ketä
- Anonyymi
nato on puhunut että ei puolusta suomea.
- Anonyymi
kukaan suomessa ei kuitenkaan puhu asiasta-
entinen pressa saukki taisi mainita asiasta keinutuoliltaan...
Ja lehmät lentää.🐮🍀
- Anonyymi
Meillä on siihen lääke: Bovaer®
- Anonyymi
yleensä nämä lisäksi uskovat kokoomukseen ja persuihin.
- Anonyymi
Miksi kaikki 8 miljardia ihmistä ei ala varkaiksi ja rylstelijöiksi ja jätä työntekonsa siihen? Miksi moraalia pitää pitää väkisin yllä? Jos kukaan ei halua tehdä mitään ,niin kukaan ei tee mitään,ja kansojen tahto toteutuu,kuollaan vaan pois luonnollista tietä tai jokainen viljelee vaan palstaansa jos sitä on.
Eikö tämä tapa olisi vaan oikea elää missään? Miksi tällainen pakko maailma kaikille? Uskotko sinä Venäjän propagandaa?
- Anonyymi
Minä uskon tuon lisäksi demareihin.
- Anonyymi
Ihminenkin kehittyi ja kehittyy edelleen kalan kaltaisesta uivasta nilviäisestä. Evoluutio on vaan nopeutunut miljardeista vuosista muutamaan kymmeneen viikkoon. Tämä kaikki on kirjoitettu, meidän DNA:han. Jumala on nero.
Katso sikiön kehitys kuvina, jos et usko! - Anonyymi
Taidat kannattaa sitä, että Trump tekee amerikasta suuren jälleen.
Ei meillä pienillä niin väliä kai olekaan! - Anonyymi
Suoleen liittyy kaksi päätä ja silti sauronsilmän parina ei ole korvia suihinottoa varten toisessa päässä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489