Väkijoukossa hyppivä pieni mies joka yrittää saada ääntään kuuluviin keinolla millä hyvänsä. Mää mää määki olen täällä, ja kun ei onnistu siinä, hakee pienen jakkaran naiseksi pukeutuen ja alkaa rääpimään päätään kaikille. Sillä saaden huomion, mutta kaikki lähinnä katsovat että mikä stanan elukka se tuo on.
Siinä pähkinänkuoressa tämä ätmi. Kaikki julkisuus ei ole hyvästä gubbe, varsinkaan jos sekoitat niihin naisia ja lapsia, siitä koituu julkinen lynkkaus ellei pahempaa. 👌
Tulee tuosta palstasedästä mieleen sellainen
20
122
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Juha68 on the go
- AnonyymiUUSI
Kyllä, se on aloituksessa mainitun äijän yksi alter ego ja se mistä tämä vallan hurmaava j-saaga on alunperin lähtöisin. Sivusta nääs nääs sinne Näsijärven rantaan, tuuleeko Tampere?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, se on aloituksessa mainitun äijän yksi alter ego ja se mistä tämä vallan hurmaava j-saaga on alunperin lähtöisin. Sivusta nääs nääs sinne Näsijärven rantaan, tuuleeko Tampere?
Leutoa on. Kohta ajattelin nostattaa myrskyn 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Leutoa on. Kohta ajattelin nostattaa myrskyn 🤭
Heitä kans sitten niin, että tyrät rytkyy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heitä kans sitten niin, että tyrät rytkyy
Ei epäilystä siitäkään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei epäilystä siitäkään
Minä niin haluaisin jo nähdä ne venähtäneet naamat ihan Etelä-Karjalaan saakka. Kömpelösti peitetty ns tuattamuksellisesti
- AnonyymiUUSI
Hanki jo itelles apua.
- AnonyymiUUSI
Saattaa olla vaippasetä että sitä on saatukin
- AnonyymiUUSI
Mikä sinua närästää tämän aloittajan kirjoittelussa, raskas sivullinen? Näin oletan sivusTa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua närästää tämän aloittajan kirjoittelussa, raskas sivullinen? Näin oletan sivusTa
Gubelle jo tavaksi tullut, muille avun ja lääkkeiden tarjoaminen. Ei kiitos, paitsi jos olisin guben saappaissa niin saattaisin juosta lähimpään junaan. Ei tuu olemaan nättiä ei mutta se on tehtävä mikä on tehtävä, kaikkia naisia ja lapsia ajatellen ja niitähän löytyy vai mitä oksetus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubelle jo tavaksi tullut, muille avun ja lääkkeiden tarjoaminen. Ei kiitos, paitsi jos olisin guben saappaissa niin saattaisin juosta lähimpään junaan. Ei tuu olemaan nättiä ei mutta se on tehtävä mikä on tehtävä, kaikkia naisia ja lapsia ajatellen ja niitähän löytyy vai mitä oksetus
Joo tämä lääkkeet lääkkeet- jargon on senkin osalta jo aika väsynyttä toistoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo tämä lääkkeet lääkkeet- jargon on senkin osalta jo aika väsynyttä toistoa.
Etkö tajuu et sun jankkaus on yhtä tyhjän kanssa sun pää pitäs hakata neliöks et tajuisit lopettaa vtun vajukki hörhö näkee kaikkialla pedofiilejä vaikka pedo näkyy omasta peilistä 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tajuu et sun jankkaus on yhtä tyhjän kanssa sun pää pitäs hakata neliöks et tajuisit lopettaa vtun vajukki hörhö näkee kaikkialla pedofiilejä vaikka pedo näkyy omasta peilistä 🤣
Tämäpä eskaloitui taas, palstasetä. Kunnon hulmuhelma hätääntyis oikeen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämäpä eskaloitui taas, palstasetä. Kunnon hulmuhelma hätääntyis oikeen
Terkkui itä-suomesta tiiät kyl kuka ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Terkkui itä-suomesta tiiät kyl kuka ;)
Ylilääkäri tulevasta loppusijoituspaikastasi varmaankin, palstaäijä
- AnonyymiUUSI
Ironisintahan on se että puhut koko ajan itsestäsi 🤣🤣🤣🤣👍
- AnonyymiUUSI
Alkoiko pikkupedoa taas kiukuttamaan. Yhy yhyy eiku sä oot. Nyt kannattaa juhis alkaa jo tekemään testamenttia, kenellä jättää kaiken kivan laittoman materiaalin. Jaxuhaleja äitinsä pilaamalle miähelle
- AnonyymiUUSI
Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä.
- AnonyymiUUSI
Voi ei, eikö tämä palstan kautta spiritismim pelaaminen enää wörki? Sivusta neiti vttunaama
- AnonyymiUUSI
Sua ei olekaan let’s mennään näkyny hetkeen, mitä olen havainnoinut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713