Onko täällä ketään jolla on oikeesti ollut tsäänssi?

Anonyymi-ap

Vai ootteko kaikki haikailleet koko ajan turhaan?

13

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

"jokainen tsäänssi on mahdollisuus"

• Anonyymi
      UUSI

En osaa sanoa. Etsin aiemmin vain tapailuseuraa seksin merkeissä. Yksi oli kiikarissa. Luulin häntä fiksuksi, mutta onkin keskenkasvuinen mieleltään.
      Sitten Tinderistä löytyi muutama "koeajoon". Pari hätähousu ja yksi teknisesti hyvä. Mutta olen tosi nirso innostumaan enemmän. Oli jollakin lailla liian "teollinen". Oli kynttilät ja siisti koti, mutta yhtä hyvin hän olisi voinut olla joku maksullinen mies. Ei ollut kivaa tuiketta silmässä, ei mitään syvempää yhteyttä. Enkä tarkoita mitään sitoutumista tiiviiseen seurusteluun. Kuin robotti suorittamassa seksiä.
      Yksi on ketä kaipaan iholleni. Mutta häntä rakastin.

• Anonyymi
        UUSI

No niin, fantastinen tarina tämäkin palstasetä

• Anonyymi
        UUSI

Lähtöasetelma on jo ongelmallinen.

Tuskin löydät fiksua tyyppiä, jos etsit "vain tapailuseuraa seksin merkeissä". Ne fiksut kun kaipaa jotain syvempää ja merkityksellisempää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtöasetelma on jo ongelmallinen.

Tuskin löydät fiksua tyyppiä, jos etsit "vain tapailuseuraa seksin merkeissä". Ne fiksut kun kaipaa jotain syvempää ja merkityksellisempää.

Yllättäen joku seksismistä sikiävä innostui russuttamalla palstaäijän provoon. Olet tod ahdistavan oloinen puupää

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Mulla oli, mutta menetin sen ja nyt kaduttaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä vähän samoin kävi täällä.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla oli juttu joka näkemisten osalta oli n.6kk paussilla vaikka yhteyttä pidettiinkin. Lopulta asiat korjaantuivat ja näkemiset jatkuivat ja jatkuvat edelleen. Tästä palstasta tuli tapa ja olemme avoimesti jutelleet palstalla kirjoittelusta. Kaipailu kannatti ja nyt ymmärrän häntä monilla tavoin paremmin. Syyskuussa tulee jo 2 vuotta ensitapaamisesta. Tällä hetkellä emme kuitenkaan haaveile seurustelusta vaikka yhteys ja hetkemme ovatkin hyvin intiimejä.

• Anonyymi
      UUSI

Tuossahan tuo perään kattoo koko ajan 😉

• Anonyymi
        UUSI

Kumpa kattoiskin.
        Ihan tässä vieressä kun ois niin.....

• Anonyymi
      UUSI

no ei vtussa xD

• UUSI

Tarkoitatko kysyä että onko näillä geriatrikkojen palstoilla ollut osuutta yhdenkään parisuhteen muodostuksessa? Tapailumiehiä (kustantajamiehiä) on voinut joutua wanhusnaisten saaliiksi jokunen, heitä wanhusnaiset groomaa deittihuijaustensa avulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      119
      5457
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5178
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4208
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3278
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2851
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      57
      2020
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1872
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe