Vai ootteko kaikki haikailleet koko ajan turhaan?
Onko täällä ketään jolla on oikeesti ollut tsäänssi?
13
184
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
"jokainen tsäänssi on mahdollisuus"
- AnonyymiUUSI
En osaa sanoa. Etsin aiemmin vain tapailuseuraa seksin merkeissä. Yksi oli kiikarissa. Luulin häntä fiksuksi, mutta onkin keskenkasvuinen mieleltään.
Sitten Tinderistä löytyi muutama "koeajoon". Pari hätähousu ja yksi teknisesti hyvä. Mutta olen tosi nirso innostumaan enemmän. Oli jollakin lailla liian "teollinen". Oli kynttilät ja siisti koti, mutta yhtä hyvin hän olisi voinut olla joku maksullinen mies. Ei ollut kivaa tuiketta silmässä, ei mitään syvempää yhteyttä. Enkä tarkoita mitään sitoutumista tiiviiseen seurusteluun. Kuin robotti suorittamassa seksiä.
Yksi on ketä kaipaan iholleni. Mutta häntä rakastin.- AnonyymiUUSI
No niin, fantastinen tarina tämäkin palstasetä
- AnonyymiUUSI
Lähtöasetelma on jo ongelmallinen.
Tuskin löydät fiksua tyyppiä, jos etsit "vain tapailuseuraa seksin merkeissä". Ne fiksut kun kaipaa jotain syvempää ja merkityksellisempää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähtöasetelma on jo ongelmallinen.
Tuskin löydät fiksua tyyppiä, jos etsit "vain tapailuseuraa seksin merkeissä". Ne fiksut kun kaipaa jotain syvempää ja merkityksellisempää.Yllättäen joku seksismistä sikiävä innostui russuttamalla palstaäijän provoon. Olet tod ahdistavan oloinen puupää
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Mulla oli, mutta menetin sen ja nyt kaduttaa.
- AnonyymiUUSI
Ehkä vähän samoin kävi täällä.
- AnonyymiUUSI
Mulla oli juttu joka näkemisten osalta oli n.6kk paussilla vaikka yhteyttä pidettiinkin. Lopulta asiat korjaantuivat ja näkemiset jatkuivat ja jatkuvat edelleen. Tästä palstasta tuli tapa ja olemme avoimesti jutelleet palstalla kirjoittelusta. Kaipailu kannatti ja nyt ymmärrän häntä monilla tavoin paremmin. Syyskuussa tulee jo 2 vuotta ensitapaamisesta. Tällä hetkellä emme kuitenkaan haaveile seurustelusta vaikka yhteys ja hetkemme ovatkin hyvin intiimejä.
- AnonyymiUUSI
Tuossahan tuo perään kattoo koko ajan 😉
- AnonyymiUUSI
Kumpa kattoiskin.
Ihan tässä vieressä kun ois niin.....
- AnonyymiUUSI
no ei vtussa xD
Tarkoitatko kysyä että onko näillä geriatrikkojen palstoilla ollut osuutta yhdenkään parisuhteen muodostuksessa? Tapailumiehiä (kustantajamiehiä) on voinut joutua wanhusnaisten saaliiksi jokunen, heitä wanhusnaiset groomaa deittihuijaustensa avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195457
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713