Mun on ikävä sitä ohjelmaa. Mitä jos otettaisiin tavaksi kertoilla naapurin ihanuuksista?
https://www.uutispeili.fi/index.php/2025/05/11/uutisia-naapurimaastamme-joukkotappelu-ja-viemarionnettomuus/?fbclid=IwY2xjawKP0shleHRuA2FlbQIxMQABHtedG1GNE-sYyNF9jKFCwcFGQsn07-lAO1sE2yYm8K5daC31MT437-zWmSUT_aem_eqJwph2PFLgdgavPvzglOA
Näin naapurissa-ohjelma
13
225
Vastaukset
- Anonyymi
Lue MV-lehteä ja vahvista uskoasi.
- Anonyymi
Veli todiistaa vahvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veli todiistaa vahvasti.
Mulla on vieläkin tallessa papan Sotshi-retkiltä tulleita Maailma ja Me -lehtiä
- Anonyymi
Kaipaan myös lyhytaalloilla lähetettyjä propagandalähetyksiä Neuvostoliiton ihanuudesta ja länsimaiden kurjuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut Peyton Place mistään kotoisin 🤣
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006415571.htmlPeyton Placen viimeinen kausi pilattiin "modernisoimalla" sitä eli ottamalla värikkäitä henkilöytymiä jaksoihin #TOO MUCH COLOURS!!#
- Anonyymi
Kokataan kaalista- kokkiohjelma takaisin.
- Anonyymi
Jos naapuri omistaa uutuuttaan kiiltelevän Moskvitsh 1500 Elite auton onko se varma vakoojan merkki onko saanut lahjusta
- Anonyymi
Mihin katosi "Mennään mossella" -sarja?
- Anonyymi
Meidän naapuri tekee uutta elokuvaa äitin kanssa saa nähdä mitä jutskaa tulee.
- Anonyymi
Täällä Lapualla menee kokoajan näin naapurissa "ohjelmaa". Tarkoitan kepukokoomus toimintaa, esim. nyt tuo Simpsiö puuhastelu. Veroäyrin nostoa ennustaa, kansa sen tietää ja maksaa.
- Anonyymi
Se oli takuuvarmaa kommunistista tiedotusta "Täällä aarrenojonen-Noskova"
- Anonyymi
Simo Häyhä puhui vähän mutta antoi kaverinsa puhua. Elokuvan arvoisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814