Viikolla 23 Lieksaan tulossa 60+ ukkomies, kokeilu ukomiehen kanssa kiinnostaisi tai sitten jonkun rouvan kanssa. Oma seksielämä vaimon kanssa loppunut. Olen vatsakas 180/116/13.
Lieksassa bi ukm tai avioparia
7
408
Vastaukset
- Anonyymi
niin se loppunut meilläkin,harmittaa tuntuu pahalta joka päivä.
- Anonyymi
Niinpä, itsellä on haluja mutta kun vaimolla ei, niin katson voivani etsiä seksiä muualta. Toivottavasti löydän normi naisen tai miehen seksiseuraa ja lomailun yhteydessä voisin kokeilla.
- Anonyymi
Harmi jos ei löydy ukm seuraa. Imisin kulliasi.
- Anonyymi
Jos semmonen kiinnostaa ni haluaisin kokeilla...
On mulla naisystävä,mut paljon mua vanhempi,eikä halut oikein kohtaa,
Olen jo ykstoistavuotiaasta lähtien ollut sellainen,että haluan seksiä useammankin kerran päivässä,mut toinen ei ole ollenkaan samanlainen.
En ole koskaan edes kokeillut toisen miehen kanssa,mutta kiinnostaisi ja asia kiihottaa ainakin ajatuksena tai seksifilmiä katsellessa runkatessa.
Jos tai kun ni mitkään miesten keskeiset "lääppimiset" ei kiinnosta,mut ei ihan suorakaan pikaseksi.
Pidemmän kaavan mukaan nautiskelua mieluummin ja baiks sillai,että pidän sua kädellä hyvänä.
En tosin ole koskaan koskenut toisen miehen kaluun,mutta kyllähän ajatus semmosesta kiihottaa; ens viikonloppuna?
Asun Lieksassa, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo ykstoistavuotiaasta lähtien ollut sellainen,että haluan seksiä useammankin kerran päivässä,mut toinen ei ole ollenkaan samanlainen.
En ole koskaan edes kokeillut toisen miehen kanssa,mutta kiinnostaisi ja asia kiihottaa ainakin ajatuksena tai seksifilmiä katsellessa runkatessa.
Jos tai kun ni mitkään miesten keskeiset "lääppimiset" ei kiinnosta,mut ei ihan suorakaan pikaseksi.
Pidemmän kaavan mukaan nautiskelua mieluummin ja baiks sillai,että pidän sua kädellä hyvänä.
En tosin ole koskaan koskenut toisen miehen kaluun,mutta kyllähän ajatus semmosesta kiihottaa; ens viikonloppuna?
Asun Lieksassa,Tulen viikolla 23 keskiviikosta perjantaihin, olen raitis ukkomies 181 115 13. Jos sulla on paikka niin mielellään tapaisin. Minulla on vain yksi kokemus nuoruudesta jolloin vanhempi mieshoukutteli imemään, sen jälkeen usein muistellut sitä ja nyt vanhemmiten haluaisin kokea vielä samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun Lieksassa,Ensi viikon keskiviikosta perjantaihin olen Lieksassa, miten saan sinuun yhteyttä
- Anonyymi
Selvästi aihe kiinnostaa, ehkä joku pariskuntakin haluaisi tavata. Olen terve ukkomies, seksittömyys avioliitossani on ainut syy hakea seuraa. Olen turistina Lieksassa joten kukaan ei saa tietää seurastani. Koskee myös miestä joka on utelias kokeiluun, itsellä ei ole miestenvälisestä kokemusta kuin yksi poikavuosien ajalta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607349
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506026- 1535357
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253142- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182419