Ei mulla muuta .
Missä persu , siellä rakkaus .
8
65
Vastaukset
- Anonyymi
kivapuhetta
passi-ja-hammasharja
hihihi
minullapas o-n ne molemmat
ja ta-as seuraavat kymmen-nen vuotta
vaikka olen pelkkä botti
ja tämä kävi pinokkio-n voimi-lle tämä
mutta kun
mi-nä hallitsen polii-sia
hihihihi
- Silja -- Anonyymi
Homo rakkaus on persujen suosikki
- Anonyymi
Onneksi ei kakkaus.
- Anonyymi
Joo, on kyllä nähty miten ihanasti persut rakastavat mamuja ja muslimeja ja vihreitä ja vasemmistolaisia ja setalaisia ja sateenkaariväkeä. Niin ylevää ja lämmintä on ollut se raivoisa rakkaus...
- Anonyymi
Rasistimatut ovat hulluja.
- Anonyymi
Tulevatko Simula
ja
Aittakumpu taas julki?- Anonyymi
Eiks aittakampi haluu mustaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks aittakampi haluu mustaa ?
Simula se sinimustaa halajaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202343Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071277- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35671