perussuomalaiset ovat olleet hyvin sitoutuneita hallitusohjelman noudattamiseen.
Anonyymi-ap
2025-05-13 16:20:44
Pääministeri Petteri Orpo sanoi kokoomuksen eduskuntaryhmän uuden puheenjohtajan valinnan jälkeen pidetyssä tiedotustilaisuudessa, että perussuomalaiset ovat olleet hyvin sitoutuneita hallitusohjelman noudattamiseen.
– He olivat sitä tiiviisti neuvottelemassa, ja hallitusohjelma pitää myös sisällään suuren määrän heille tärkeitä asioita, heidän poliittisten tavoitteidensa mukaisia linjauksia, joita viedään yhdessä eteenpäin.
Orpon mukaan hallituspuolueita yhdistää hyvin voimakkaasti usko “työn linjaan”.
–Eli se että suomalainen hyvinvointi kasvaa ainoastaan työllä ja yrittämisellä, joka on se keskeinen -ajatus hallituksen työssä.
Hallituksen puoliväliriihi osoitti Orpon mukaan sen, että perussuomalaiset ovat edelleen sitoutuneita hallitustyöhön
suomenmaa ote
perussuomalaiset ovat olleet hyvin sitoutuneita hallitusohjelman noudattamiseen.
11
139
Vastaukset
- Anonyymi
On ko Jollakin Marinin hallitusta ikävä?
- Anonyymi
Ei suinkaan, koska paljon mukavampaa on, eetä köyhyys lisääntyy ja tulee enempi työttömiä nykyisen 65 000 lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suinkaan, koska paljon mukavampaa on, eetä köyhyys lisääntyy ja tulee enempi työttömiä nykyisen 65 000 lisäksi.
Siis tuo 65 000 on tämän hallituksen aikaansaamaa. Yhteensä taitaa olla jo hyvänmatkaa yli 350 000 työtöntä kaikkiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tuo 65 000 on tämän hallituksen aikaansaamaa. Yhteensä taitaa olla jo hyvänmatkaa yli 350 000 työtöntä kaikkiaan.
ja ei suomea osaavia matuja niistä puolet?
- Anonyymi
ååmi
- Anonyymi
ååmi
- Anonyymi
Persut ovat suoraselkäisesti uskaltaneet laittaa valtion taloutta kuntoon. Onneksi olkoon. Kiitos. Velaksi ei voi elää. "Rahaa on" -porukat eivät sitä ymmärrä.
- Anonyymi
suomi ensin
- Anonyymi
Porvarit ensin, se on periaate ja vanhukset ja vammaiset viimeisenä, jos sittenkään.
- Anonyymi
niin pitääkin
- Anonyymi
Jumala rankaisee ahneita porvareita ja katalia persuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248