Aloittaessaan se oli kelpo kauppapaikka, mutta kaikki uudistukset ja omistajavaihdokset vievät sitä alas. Ennen saattoi seurata oman alueensa tarjontaa, nyt ei pääse liikkeelle kuin tuotehaulla, myynti-ilmoitusten teko on mennyt aivan naurettavaksi, pian on oltava ostokuitit ja muut omistus todisteet ennen kuin voit myydä mitään, puhelinnumeron ilmoittaminen on rikos. Jos selaat eri tuotteita, et pääse ensimmäisestä pois ellet sulje koko sovellusta ja aloita alusta.
Joutaa lopettaa koko pulju, toivottavasti Huuto.net uusii palvelunsa kunnolla.
Tori ajaa itseään alas.
5
178
Vastaukset
- Anonyymi
Samat kokemukset !
Kuin yrittäisi mennä valtionpankkiin. Pitäisi aina kirjautua ja muuta höpelöintiä ! - Anonyymi
Jos yrität kysyä jotain ylläpidolta, joudut tyhmentämään itses robotin kysymyksillä, ja jos saat sen puhuttua ympäri, niin sitten seuraa lisää tyhmiä kysymyksiä, joihin et osaa vastata. Eli et saa ketään vastaamaan mihinkään asioihin. Tekoäly on ihan perseestä.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Toivotaan ettei Huuto.net sössi uudistustaan, nyt on heillä iskun paikka, Tori on pilannut mahdollisuutensa.
- Anonyymi
Torista on tehty huijarien paratiisi. Loppui torin käyttäminen kun ei ilmoittaja saa laittaa edes yhteystietojaan. Ihan oikeasti, kuka vatiaivo tämän on keksinyt ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 952993
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201684
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111630Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61468Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364