Isällä on huono kuulo,näkö ja ei tajua mitään mutta minä en muista yhtään mitään.
Jonkulainen vitsi entiedä mihin valikkoon se pitäsi panna nyt tulee tänne
Anonyymi-ap
2
202
Vastaukset
- Anonyymi
Käyty yli 200 kertaa biltemassa 35 vuoden aikana isä ei osaa ajaa sieltä pois joutuu sitä neuvomaan .minäkin käynyt siellä aikakin yli 20 kertaa osaan ajaa sinne ilman navikaattoria ja poiskin kun ollaan kotiin päin menossa .Ei matkustajan kuulu miten autolla ajetaan nyt vilkku oikealle,nyt palaa vihreä valo nyt paina jarrua ,nyt liikkeelle nyt.🤔
- Anonyymi
Tanssin ripaskaa kun isä ei enään saa ajokorttia ,matkustajan ei kuulu neuvoa miten autolla ajetaan ,jotakin ylimääräistä on jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477