Keskustanpalstallakin voitaisiin periä turistiveroa

Anonyymi-ap

Keskustalaiset (kuten minäkin) ilmaiseksi, toispuolueiden turisteilta jokunen euro kirjoituksesta. Ahneimmat toispuoluelaiset kymmeniä kirjoitusksia päivässä, tekisi useita kymmenia €uroja. Onko teillä rahaa maksaa, jos sellainen perintä laitetaan keskustapalstan sivuille. Siihen ei saa Kelan tukeja, jotka tuilla elätte ja takuueläkkeellä. Me palstan omistavat keskustalaiset tehdään rahasto jonne pääsymaksut kerätään. Kapi ja MPP on kehuneet että heillä hyvät tulot, niin tämmöisille ei tekisi kiusaakaan pääsymaksu.

Jos olet matkustanut, olet todennäköisesti maksanut turistiveroa ennenkin. Et ehkä ole kuitenkaan koskaan huomannut sitä, sillä se on usein sisällytetty lentolippuihin tai majoituspaikan veroihin. Alun perin tietyt hallitukset ottivat tämän matkailumaksun käyttöön osana liiallisen turismin hillintää. Lisäksi tavoitteena oli saada tuloja suurista matkustajamääristä, jotka saapuvat kohteeseen. Nyt verosta saatavat varat käytetään myös luonnonvarojen suojeluun ja matkailupalvelujen ylläpitoon.

23

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä persutrolli, muka keskustalainen, tän palstan omitaa ihan joku muu.

Harvoin täällä keskustaa edes mainitaan.
      Kommunisti, munakarvat, siinä palstan pääaiheet.

• Anonyymi

Sullakaan toveri Tommi ei taida sitten olla varoja jatkaa keskustan palstalla.
        Näet persuja joka paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullakaan toveri Tommi ei taida sitten olla varoja jatkaa keskustan palstalla.
        Näet persuja joka paikassa.

Palstapölhö on persu. PISTE!

• Anonyymi

Suurin vero pankkolängvitsille ja kommaripojalle.

• Anonyymi

Takuueläkeläinen taistolaiskommunisti haaveilee uudesta Neuvostoliitosta.

• Anonyymi

Ei veroa, mutta palstan häiriköille kuten sinulle pitäisi antaa sakkoja! Ja sitten vielä sakot valehtelusta, että olisit muka keskustalainen!

• Anonyymi

Toverit sakottaa, taistolaiset

• Anonyymi

Lienet se proviisori?

• Anonyymi

Kaameeta puppua.

• Anonyymi

Ossin eläkkeestä pysty mitään veroa, puhumattakaan turistiveroa maksamaan. Ylilutina ulosheitetyn eläkkeellä ei maksella veroja.

• Anonyymi

2600 € kk.

• Anonyymi

Kuten sanoin, ei tämä ole Suomen Keskustan palsta.

• Anonyymi

Kommarit veks.

• Anonyymi

Pankkis hus helevettihin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pankkis hus helevettihin!

Tälle uunon oloiselle 2x turistivero. Jokin kommari.

• Anonyymi

Ossi kyllä pärjää hyvällä eläkkeellä. Samoin omani joka turhankin suuri. En tarvi enää eläkettä reilusti yli tarpeen. Meillä saisi tosen eläkkeen poistaa täysin, silti yli tarpeen.
      Varat kasvaa joka kuukausi, voi sanoa kun uusi auto tuli, se maksettuna tuloilla 2027 äänestykseen mennessä. Eikä nyt niin halpakaan ollut.

• Anonyymi

Tulis persutrolleile pirun kalliiksi, joten kannatan.

• Anonyymi

Ihan kannatettava, vero päälle. Rotat pois laivasta.

• Anonyymi

Kiinteistöveroa voitaisiin myös periä, koska kysymys on palstasta. Miksi omakotitalon palsta ja keskustan palsta ovat verotuksellisesti erilaisessa asemassa? Siihen vastatkoon kiinteistöveroa korottava Orpon ja Purran hallitus.

• Anonyymi

Keskustan palstalla vois joskus olla edes maininta Keskustasta..

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      129
      2304
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1850
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1527
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1343
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1250
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe