Eno päisään jo kohta 50 vrk siinä välissä 2 vrk vain selvää aina höpöttää lopetan itseni ,minulla ei ole oikein kavereita ketään ablosuplisti vesiselviä ,lukuun ottamamatta minua .joskus olen kokeillut juomista se ei käy minulle migreenin takia .Minulle tulee paha myrkytystila jo vähäisestäkin alkoholista määrästä vaatii aina sairaala hoitoa ,siksi olen lopettanut alkoholi kokeilut ,1 lonkeron kestää juoda ja jos juot 2 sitten sairaalaan reissu .Juon enimmäkseen hyvinvointi juomia ,tuoremehuja,tiivisteitä ja pelkkää vettä .Tupakka sekään ei sovi minulle henki haisi järkyttävän kamalalle joka aamu piti oksentaa ja jos kävi kaupassa kaikki huomauttelivat haiset tosi pahalle pesetkö ikinä koskaan hampaitasi ,se kokeilu loppui siihen.Suuresti tosin vaikuttaa isä ja äiti eivät koskaan juoneet viinaa tai polttaneet tupakkaa ainakaan minun aikanani .Minun bravurini on sokerijuoppo sitä tulee syötyä liikaa oksenella vain vanhuusiän diabetes ,sanovat kaikki sokerin syönti pois kaikessa on sokeri aina onkohan lähdevedessä sokeria ,melko laihassa kunnossa jos pelkällä yrittäisi elää .Minä en rupea lukemaa tuote selostuksi ei tuota voi syödä liikaa sokeria .Kun kun metsähommia tekee vanhanaikaisesti käsin tarvitaa boosteria sokeria kulutus on kova ,eno polta nuo puut ainakin 10 kuutiota 50 cm halkaisijaltaa olevia mäntypökkelöitä lisää tuotu 8 kuutiota 40 cm halkaisijaltaan kuusta polta nuo ainakin pois ,enolle tehty puita vuoteen 2028 asti puita ,polta nuo puut tuolta pihalta pois ainakin sitten saat vasta minulta henkilökotaisen luvan tehdä itsellesi mitä haluat.Enne sitä en anna sinulle lupaa lähteä täältä pois oman käden kautta.
Minä en tajua tätä sammumiseen asti juomista ,onko elämä niin kestämätöntä ja sietämätöntä nje
Anonyymi-ap
0
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189