Aika usein kuulee sanottavan, että me tarvitaan maahanmuuttajia Suomeen. Tänään 14.5 2025 ilmestyvässä Ilkka-Pohjalaisessa sivulla 6 on esimerkki tällaisesta monen kaipaamasta maahanmuuttajasta ja osaajasta. Tämäkin henkilö on varmaan todella oikein yliosaaja, kun on pystynyt tekemään isoja kauppoja ja hankkimaan rahoituksen niihin.
Uskoisin, että ei ole helppoa vieraassa maassa saa sellaista luottamusta migriin ja rahoittajiin, että pystyy tällaista yritystoimintaa harjoittamaan.
Näitä lisää ja Suomi nousuun.
Me tarvitaan osaajia
Anonyymi-ap
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
Olen edellisen kirjoituksen aloittaja. En ole Persuja koskaan äänestänyt, mutta joissakin asioissa olen heidän kanssaan vahvasti samaa mieltä.
- Anonyymi
Vaalit on vähän kuin nykyajan jääkiekkopeliä Ts, tuomaripeliä.🤭🤭😂
Joku määrää marssitahdin( kenen kukkaroon eurot kolahtaa) näin sitten marssitaan vuosikerrallaan tai 4v: tta.🙊💸💸💷💴
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022216- 1041644
- 821318
- 1231303
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33824