Ammattiliittojen harmaa talous kukoistaa. Liitot ovat sijoittaneet osakkeisiin ja kiinteistöihin, joiden tuloista eivät maksa veroa. Se on epäoikeudenmukaista ja lain vastaista.
Yleishyödylliset yhteisöt saavat pääomatulot verotta. Ammattiliitot eivät ole yleishyödyllisiä. Mitä yleishyödyllistä on hyökätä maan hallitusta ja Eduskuntaa vastaan? Mitä yleishyödyllistä on pysäyttää satamat kuukaudeksi? Hyvin haitallista ja epäisänmaallista toimintaa.
Come on!
Esimerkiksi Teollisuusliitto on nostanut Kojamon osinkoja noin 6 miljoonaa euroa monena vuonna. Verotta! Siitä pitäisi maksaa pääomaveroa 2 miljoonaa. Viideltä vuodelta on kertynyt verovelkaa siis jo 10 miljoonaa euroa!
Ammattiliittojen nostamat osingot verolle,
Ammattiliittojen harjoittama harmaa talous pitää saada kuriin
Anonyymi-ap
4
130
Vastaukset
- Anonyymi
Asiaa
Asiaa
Vouhottajat VEROLLE !!!! - Anonyymi
Ammattiliitot verolle.
- Anonyymi
SAK:n osingot verolle 5 vuotta taannehtien.
- Anonyymi
SAK verolle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238