parkkipate sakko

Anonyymi-ap

Sain perusteettoman pysäköintisakon Parkkipatelta yksityisalueella. Kyseisenä päivänä pysäköin autoni muuttoa varten ja pidin hätävilkut päällä. Sakko annettiin vain 15 minuutin pysäköinnin jälkeen.

Yritin olla yhteydessä heihin ja selittää tilanteen, mutta he eivät suostuneet perumaan sakkoa. Mitä minun kannattaisi tehdä tässä tilanteessa?

Onko teillä huonoja kokemuksia Parkkipatesta?

8

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei muita olekaan kuin huonoja kokemuksia.

• Anonyymi

Samat sanat. Joka kerta, kun heidän kanssaan olen joutunut tekemisiin, on maksanut 60-80€. Enkä mitään hyötyä ole ollut.

• Anonyymi

Hätävilkut ei auta!

Muutossa pitää olla aktiivista toimintaa autolla eli se jos autolla käy kerran 15 minuutissa auta.

Sama on myös kunnallisessa valvonnassa eli ei hätävilkut pelasta sinua pysäköintivirhemaksulta.

• Anonyymi

Entä jos laittaisi lapun ikkunaan"MUUTTO KÄYNNISSÄ".

• Anonyymi

Varastavatko he ihmisten rahoja? Todella turhauttavaa saada tällaisia perusteettomia sakkolappuja

• Anonyymi

On pakkipate antanut suunnassa , pihaportilla sakot, kun auton on pysäköity oikeaan osoitteeseen, pihapportille suunnassa portti pihaan. Niin sakot oli annettu suunnassa tie , joka ei ole ollut suunnassa tie auton, myöskään ,että auto olisi parkkeerattu tielle myöskään, vaan suunnassa auto on ollut omalla portilla, ja suunnassa piha portti, siinä osoitteen portilla , joka ei ole ollut se tie ,mihin sakko oli kirjoitettu , eikä autoa ollut pysäköity sille tielle ,mihin sakko oli kirjoitettu myöskään, niin pihaportti, oli auton pysäköinti suunta, ei se tie mihin sakko oli kirjoitettu , ja sakottaja, oli tuonut , tieltä , suuntaan pihaportilla olleen auton tuulilasiin sakkolapun , eli käynyt tuomassa sakkolapun yltyiseen pihaan, auton tuulilasiin tien nimiin sakkolapun koti pihaan tuulilasiin, jossa auto oli pysäköity oikein myös. Niin yktyiseen pihaan ,vain tontinomistajan pyynnöstä tulee , sakottamaan poliisi ,jos tontinomistaja sen tilaa. Näin toimii Kajaanin lappuliisa itse väärin. Ei voi tulla yktyiseen pihaan portille tuomaan sakkolappua, tieltä, kotipihaan.

• Anonyymi

Onko jollakin muka hyviä kokemuksia tästä paska firmasta.

• Anonyymi

Minulla on!

Ovat loiset vähentäneet huomattavasti pysäköimästä meidän taloyhtiön pihalla minun parkkiruutuuni. Siihen, josta maksan joka kuukausi vuokraa!

ParkkiPate käy meidän taloyhtiön pihalle todella monta päivässä. Mikäli minun ruudussani on auto niin joko itse ilmoitan siitä Patelle tai muutama naapuri! Naapurivalvonta toimii meillä hyvin!

Kerrottakoon, että siinä kadulla n. 10-20 m päässä on ilmainen pysäköinti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      533
      3635
    2. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      169
      2610
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      177
      2545
    4. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      15
      2021
    5. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      1880
    6. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      8
      1858
    7. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      33
      1567
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1534
    9. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      217
      1533
    10. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      12
      1415
    Aihe