että herätys on alkanut 24 helmikuuta.
Ojaresko sen tietää, kun on muutenkin hukassa; äärikarismaatikot huseeraavat tv7: lla...ei jumalallista järjestystä. Ei ole hyvä asia, että yksi perhekunta hallinnoi tv kanavaa, etenkin, mun on selkeästi mähtävissä, että hengellinen arviointikyky on varsin puutteellista. Niinpä TV 7: lta tulee nisua ja lustetta.
Rukoukseni on, ett. Puhdistus kävisi tuossakin kanaavassa. Jos ei, niin Herra antaisi maahan yhden terveen, raittiin TV kanavan.
Niin, samalla myös terveen radiokanavan; Radio Dei voisi llpettaa katolisen hehkutuksen, ja Rostamo voisi ihan itse mennä aukomaan "pyhiä ovia" Vatikaaniin, joista kanavalla puhuu (kuuntelijamatkat). Katolista varttia ym.
Kanava välillä kuin rock kanava....ja nyt vielä mm. Laajasalo saa olla äänessä; onhan tuo Sanan vesittäjä jo nähty ja kuultu.
Muuten, vielä eräs huomio; miksi useat miesartistit laulavat naismaisesti?
Vinkumista, että ääni lähes häipyy....kaukana miesmäisestä äänestä.
"Radio Dei on uudestisyntynyt" toistetaan päivittäin.....rienaamista.
Ojares ilmoitti
Anonyymi-ap
5
115
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipa se epigriisistä selviää.
- Anonyymi
Selviää kaikki aikanaan.
- Anonyymi
Hyvin sanottu !
- Anonyymi
Vaan ei tunnu vaikuttavan hyvätkään sanomiset. Tv7 ja Dei suoltavat
paljon sellaista, joka ei kuulu kristityille.
Herra armahda, puhdista ja uudista. Elleivät taivu, kuihtukoon, ja tulkoon tilalle kanavat, joissa kunnioitetaan kristillisiä arvoja.- Anonyymi
Mitä voi odottaa kun tv7 pitäjät elävät haureudessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820