Miksei ydinvoimalla toimivia autoja keksitä ?

Anonyymi-ap

Se olisi helppo keksintö Sähköauto jossa olisi normaalia pienempi akku jota ladataan ydinvoima kapselilla .
AAA patterin kokoisella kapselilla autoa lataisi varmaan puolen vuoden ajot ,niin tehokasta ainetta se on . Eikä aukku olisi koskaan tyhjä eikä tarvitsisi istua ja jonottaa huoltoasemilla ,siis voisi lähteä pidemmillekin matkoilllle sähköautolla.
Näin olisi ratkaistu sähköautojen paino ongelmakin kun hybridi auton akku riittäisi (sitäkään ei tarvittaisi ollenkaan mutta olisihan se hyvä olla sellaisia tilanteita varten kun ydin energiaa ei voisi käyttää esim. tunnelit laivat jne.,) jolloin niiden paino tippuisi 500 kg näin saataisiin matkailu autoista myös sähköisä.

Tämä ois kaikaista paras keksintö autoilun historiassa .

8

388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

silloin kun autolla ei ajeta ydinkapselia jäähdyttää se hukka lämpö voitaisiin ottaa talon lämmitykseen...näin saataisiin ilmainen kauko lämpökin taloon... kun ei menis harakoille se ...

• Anonyymi

Sitten kun koko auto hehkuisi pimeällä niin ei tarvitsisi niin apljon olla valojakaan ! siisä ois kaikki edut yhdessä paketissa.

• Anonyymi

No siinnähän se on taas keksitty.
      Pikaisen toteutettavuustutkiskelun jälkeen voit päättää vietkö hanketta eteenpäin.

• Anonyymi

Sinulle riittää pieni nappiparistokin.

• Anonyymi

Miksi et ala miljardööriksi ja toteuta tuota helppoa keksintöäsi ja patentoi sitä maailmanlaajuisesti? Eli toteuta se ideasi ja olet miljardööri.

• Anonyymi

Tuon kapselin tuottaminen on ENERGIA NEGATIIVISTÄ kapselin tekoon kuluu louhittaessa enempi Dieseliä kuin se tuottaa koko käyttö aikanaan ENERGIAA. Ydinvoimaa tarvitaan siis Ydinpommien valmistus materiaaliksi jotka vanhenevat alle 30v käyttökelvottomiksi. Lisäksi saamme miljjniksi vuosiksi sätelevää jätettä joka vuotaa juomavesiimme kallio onkaloistaan,

• Anonyymi

Ydinvoimalla käyvää autoa ei tarvitse keksiä.

Kaikki ydinkäyttöisen auton valmistamiseen tarvittava tekniikka on keksitty jo ajat sitten ja autoa aletaan valmistaa heti, kun jostakin löytyy tarpeeksi hullu tyyppi joka väsää prototyypin ellei kukaan ehdi hätiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe