Olarissa pikkupojat heittää kivia ja jakaa

Anonyymi-ap

Sopimattomia lappusia. Rumaa kieltä ja ahdistavia tekstejä. Pimputtavat kelloa ja huutavat ho mo ho mo. Olenn6 lapsen isä. Juoksevat karkuun.

17

302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhemmat maksamaan. Poliisille ilmoitus

• Anonyymi

Pitää vain varoa ettei poliisi ja yli-innokas apulaisvaltakunnansyyttäjä nosta rasistisyytettä ilmoittajaa kohtaan!

• Anonyymi

Onko kristillinen kasvatus unohtunut?

• Anonyymi

Vanhemmat joutuu korvaamaan kun rikki menee

• Anonyymi

Poliisille heti kuvat asiattomista lapuista. Kuvat pojista. Ja korvausvaatimus isännöitsijältä vanhemmille.

• Anonyymi

Kertostalossamme on nyt asennettu kamerat. Poikasten kuvat kamera kertoo. Kohta joissain kodeissa joutuu maksamaan ilkivallasta.

• Anonyymi

Alle 15v ei joudu maksamaan.

• Anonyymi

Maksaa sitten kun menee töihin.

• Anonyymi

Vakuutus korvaa.

• Anonyymi

Mutta sinäkin Vantaalla kun vakuutusyhtiö
      Maksoi poikien ilotulituksella polttaman päiväkodin pojat maksaa yhtiölle. Hyvä mäin.

• Anonyymi

Tarkkailkaa vanhemmat kultianne.

• Anonyymi

Meilläkin on riesaa potkulaudoulla kulkevista vaaleista pikkupojasta. He tekevät kiusaa heittämällä kiviä ja soraa rappukäytäviin ja rapuolle ja terassille
      . Kirjoittamalla herja lappuja olet homo Hitler ja natsisumboleita . Ymmärtämättä kun ovat heikosti kirjoittava 11 vee.

• Anonyymi

Poliisi käski soittaa 112

• Anonyymi

Pojilla on paha olla. Johtaako tämä heidät rintamalle. Sota lopettaa ilkivallan. Voi poikaset.

Isoäitini sisar meni 1943 etsimään kaatuneen poikansa olkoon nyt Pekka Miettinen ruumista ohjeen mukaan. Hän löysikin sieltä toisen Miettisen ruumiin Antero Miettisen. Pekan ruumis löytyi myöhemmin. Äiti oli menettänyt molemmat pojat. On synkkä tulevaisuus.

• Anonyymi

Eikö poliisi toimi?

• Anonyymi

Raha tässä puhuisi

• Anonyymi

Mutta muistakaa: "monikultturisuus on rikkaus. ei mulla muuta".

Eikös se virallinen mantra niin mene?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3854
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2458
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1497
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe