Hämmästyttävän paljon Kansanedustaja Päivi Räsänen niitä jatkuvasti on tehnytkin.
Päivi Räsänen saa tehdä tärkeitä laki-aloituksia tyttöjen ja naisten oikeuksien puolustamiseksi.
28
183
Vastaukset
- Anonyymi
Päivi Räsänen tarttui taas tärkeään asian lapsiavioliiton ja tyttöjen silpomisen kieltämiseksi.
- Anonyymi
Päivi se vain jaksaa muita naisia ja tyttölapsia auttaa!
- Anonyymi
Maailman krist Lääkäriseuran palkinnonkin Päivi Räsänen on saanut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivi on toiminut neljäkymmentäyksi pitkää vuotta lääkärinä, ministerinä, kansanedustajana ja ja vaikka minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivi on toiminut neljäkymmentäyksi pitkää vuotta lääkärinä, ministerinä, kansanedustajana ja ja vaikka minä.
Päivi👍on👍paras👍!
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Ei ollut maailman vaan USAn hihhulilääkäreiden antama palkinto. Ja takaan että yksikään tuon seuran jäsenistä ei ole koskaan saanut nobelin-palkintoa. Niin ja sen saaja, Päivi Räsänen, ei myöskään ole tohtori kuten täällä myös väitettiin.
- Anonyymi
VALEHTELET!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VALEHTELET!
Tee parannus noista valheistasi ja lopeta turha huutaminen.
- Anonyymi
Hyvä Päivi!
- Anonyymi
Sarijalaki on rähmällään Suomessa Päivin edessä!
- Anonyymi
Päivi Räsänen tarttui taas tärkeään asian lasten tähden⭐🌠✨
- Anonyymi
Päivi on nuorekas kestävä nainen joka jaksaa joka jaksaa joka päivä tehdä uusia aloituksia alistettujen lapsien ja naisten puolesta. 🌷❤️
- Anonyymi
Kitos Päivi-täti sinä pelastaa minut joutua 8 vuotias vanha mies vaimo kiitos 💕🧕🤱ja ei saada lapsi kiitos Päivi-tätj rakastan SINÄÄ🌼🌷
- Anonyymi
Päivi tekee tärkeää työtä alistettujen muslimityttöjen ja näiden äitien keskuudessa. Päivi on heidän ainut turvansa.
Olen ylpeä hänestä, meidän suurisydämmisestä Päivistämme!- Anonyymi
Olet siis valhetta täynnä
- Anonyymi
Tekikö Päivi tänään aloituksen siitä, ettei 8-9 vuotiaita tyttöjä saa pakoittaa avioliittoon, vaan ikärajan on oltava vähintään 18 vuotta? Morsian ei myöskään saa olla sulhasen ostama vanhemmiltaan kuten orjia myydään ja ostetaan! Naiset ovat ihmisiä eivätkä eläimiä, pitää opettaa huonosti koulutetuille muslimimiehille.
Päivi on aivan vertaansa vailla tässä työssään, naisorjia auttaessaan ihmismäisempään elämään Suomessa! - Anonyymi
Päivi kuitenkin vastusti kun Suomessa poistettiin mahdollisuus avioitua poikkeusluvalla 16 vuotiaana.
Ja itse olen omin korvin kuullut kun rauhanyhdistyksessä korkeassa asemassa oleva henkilö sanoi että Raamatun mukaan tyttö on naimaikäinen kun hän kuukautiset ovat alkaneet.
Eikö meidän tulisi suojella tyttöjämme pedofiileiltä ihan riippumatta siitä mitä uskontoa he edustavat? Vai sellaisia aloituksia Räsänen on tehnyt. Niin kuin moni muukin. Unohtuu vain se, että mikä noista on mennuyt läpi? Voihan sitä aina profiilia kiillottaa lakiehdotuksilla, mutta mitkä niistä menevät läpi?
- Anonyymi
Ja joka ikinen päivä .
Ja jos ei nyt aivan joka ikinen päivä niin ainakin kerran teki eräs päivä.
Niin kuulin ja uskon sen olevan totta.
- Anonyymi
Ylitsepääsemättömän vaikeissa olosuhteissa hän kerran teki sydämenvaihtoleikkauksen tylsällä linkkuveitsellä ja ja yhdellä kädellä kun toisella kädellä oli heiluteltava Raamattua päänsä yläpuolella jotta kärpäset pysyisivät kauempana.
- Anonyymi
On meillä siinä sellainen teräsmummu että siitä on oksat poissa missä se milloinkin lentelee kun suu mämniä täynnä me sitä monttu auki katotaan.
- Anonyymi
Älä taas valehtele. Päivihän olisi sallinut alaikäisten naittamisen avioliittoon.
KD ei myöskään pitänyt raiskausta avioliitossa rikoksena.- Anonyymi
Eli päätit valehdella siitä vain rumasti muita syyttäen. Täällähän on jo aiemmin nostettu kyseistä asiaa esiin aloituksissa ja linkitetty asiasta. Löydät itsekin sekunneissa googlella tietoa asioista, jos kiinnostaa. Itse paljon mm. täysistuntoja vuosikymmenten ajan seuranneena tiedän asian olevan totta.
- Anonyymi
TÄYTTÄ PUPPUA TUOLLAINEN VÄITE!
- Anonyymi
Vai oikein tuolla tavoin kiivastuit huutamaan tyhjänpäiväisiä valheitasi, kun Räsäsestä ei vissiin saisi kirjoittaa mitään hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oikein tuolla tavoin kiivastuit huutamaan tyhjänpäiväisiä valheitasi, kun Räsäsestä ei vissiin saisi kirjoittaa mitään hyvää.
(täyttä puppua tuollainen väite)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(täyttä puppua tuollainen väite)
Vai oikein tuolla tavoin kiivastuit KUISKAILEMAAN tyhjänpäiväisiä valheitasi, kun Räsäsestä ei vissiin saisi kirjoittaa mitään hyvää.
- Anonyymi
Tärkeä aihe.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647