Päivi Räsänen saa tehdä tärkeitä laki-aloituksia tyttöjen ja naisten oikeuksien puolustamiseksi.

Anonyymi-ap

Hämmästyttävän paljon Kansanedustaja Päivi Räsänen niitä jatkuvasti on tehnytkin.

28

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivi Räsänen tarttui taas tärkeään asian lapsiavioliiton ja tyttöjen silpomisen kieltämiseksi.

• Anonyymi

Päivi se vain jaksaa muita naisia ja tyttölapsia auttaa!

• Anonyymi

Maailman krist Lääkäriseuran palkinnonkin Päivi Räsänen on saanut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivi on toiminut neljäkymmentäyksi pitkää vuotta lääkärinä, ministerinä, kansanedustajana ja ja vaikka minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivi on toiminut neljäkymmentäyksi pitkää vuotta lääkärinä, ministerinä, kansanedustajana ja ja vaikka minä.

Päivi👍on👍paras👍!

• Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Ei ollut maailman vaan USAn hihhulilääkäreiden antama palkinto. Ja takaan että yksikään tuon seuran jäsenistä ei ole koskaan saanut nobelin-palkintoa. Niin ja sen saaja, Päivi Räsänen, ei myöskään ole tohtori kuten täällä myös väitettiin.

• Anonyymi

VALEHTELET!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VALEHTELET!

Tee parannus noista valheistasi ja lopeta turha huutaminen.

• Anonyymi

Hyvä Päivi!

• Anonyymi

Sarijalaki on rähmällään Suomessa Päivin edessä!

• Anonyymi

Päivi Räsänen tarttui taas tärkeään asian lasten tähden⭐🌠✨

• Anonyymi

Päivi on nuorekas kestävä nainen joka jaksaa joka jaksaa joka päivä tehdä uusia aloituksia alistettujen lapsien ja naisten puolesta. 🌷❤️

• Anonyymi

Kitos Päivi-täti sinä pelastaa minut joutua 8 vuotias vanha mies vaimo kiitos 💕🧕🤱ja ei saada lapsi kiitos Päivi-tätj rakastan SINÄÄ🌼🌷

• Anonyymi

Päivi tekee tärkeää työtä alistettujen muslimityttöjen ja näiden äitien keskuudessa. Päivi on heidän ainut turvansa.
      Olen ylpeä hänestä, meidän suurisydämmisestä Päivistämme!

• Anonyymi

Olet siis valhetta täynnä

• Anonyymi

Tekikö Päivi tänään aloituksen siitä, ettei 8-9 vuotiaita tyttöjä saa pakoittaa avioliittoon, vaan ikärajan on oltava vähintään 18 vuotta? Morsian ei myöskään saa olla sulhasen ostama vanhemmiltaan kuten orjia myydään ja ostetaan! Naiset ovat ihmisiä eivätkä eläimiä, pitää opettaa huonosti koulutetuille muslimimiehille.
      Päivi on aivan vertaansa vailla tässä työssään, naisorjia auttaessaan ihmismäisempään elämään Suomessa!

• Anonyymi

Päivi kuitenkin vastusti kun Suomessa poistettiin mahdollisuus avioitua poikkeusluvalla 16 vuotiaana.

Ja itse olen omin korvin kuullut kun rauhanyhdistyksessä korkeassa asemassa oleva henkilö sanoi että Raamatun mukaan tyttö on naimaikäinen kun hän kuukautiset ovat alkaneet.

Eikö meidän tulisi suojella tyttöjämme pedofiileiltä ihan riippumatta siitä mitä uskontoa he edustavat?

• Vai sellaisia aloituksia Räsänen on tehnyt. Niin kuin moni muukin. Unohtuu vain se, että mikä noista on mennuyt läpi? Voihan sitä aina profiilia kiillottaa lakiehdotuksilla, mutta mitkä niistä menevät läpi?

• Anonyymi

Ja joka ikinen päivä .
        Ja jos ei nyt aivan joka ikinen päivä niin ainakin kerran teki eräs päivä.
        Niin kuulin ja uskon sen olevan totta.

• Anonyymi

Ylitsepääsemättömän vaikeissa olosuhteissa hän kerran teki sydämenvaihtoleikkauksen tylsällä linkkuveitsellä ja ja yhdellä kädellä kun toisella kädellä oli heiluteltava Raamattua päänsä yläpuolella jotta kärpäset pysyisivät kauempana.

• Anonyymi

On meillä siinä sellainen teräsmummu että siitä on oksat poissa missä se milloinkin lentelee kun suu mämniä täynnä me sitä monttu auki katotaan.

• Anonyymi

Älä taas valehtele. Päivihän olisi sallinut alaikäisten naittamisen avioliittoon.
      KD ei myöskään pitänyt raiskausta avioliitossa rikoksena.

• Anonyymi

Eli päätit valehdella siitä vain rumasti muita syyttäen. Täällähän on jo aiemmin nostettu kyseistä asiaa esiin aloituksissa ja linkitetty asiasta. Löydät itsekin sekunneissa googlella tietoa asioista, jos kiinnostaa. Itse paljon mm. täysistuntoja vuosikymmenten ajan seuranneena tiedän asian olevan totta.

• Anonyymi

TÄYTTÄ PUPPUA TUOLLAINEN VÄITE!

• Anonyymi

Vai oikein tuolla tavoin kiivastuit huutamaan tyhjänpäiväisiä valheitasi, kun Räsäsestä ei vissiin saisi kirjoittaa mitään hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oikein tuolla tavoin kiivastuit huutamaan tyhjänpäiväisiä valheitasi, kun Räsäsestä ei vissiin saisi kirjoittaa mitään hyvää.

(täyttä puppua tuollainen väite)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(täyttä puppua tuollainen väite)

Vai oikein tuolla tavoin kiivastuit KUISKAILEMAAN tyhjänpäiväisiä valheitasi, kun Räsäsestä ei vissiin saisi kirjoittaa mitään hyvää.

• Anonyymi

Tärkeä aihe.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1332
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1113
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1088
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe