Rauha Ukrainaan

Rauha Ukrainaan tulee, kun Venäjä lopettaa hyökkäyksensä. Se ei lopeta kuin pakon edessä. Nyt se pakotetaan 30 p tulitaukoon. Jos ei suostu, sota jatkuu ja pakotteet ja tuki Ukrainalle lisääntyvät. Ja neuvottelut loppuvat.

Jos suostuu, Ukrainaan tulee rauhanturvaajia ja tänään alkavat rauhanneuvottelut jatkuvat.

Eli Venäjä ei suostu tulitaukoon. Asettaa ehtojaan. Sodan juurisyy on Venäjän imperialismi, eikä se poistu ennenkuin Venäjällä hallinto vaihtuu.

Tietysti voi olla, että Venäjän ehtoihin suostutaan. Ei näytä todennäköiseltä. Ukrainan asema on nyt vahva halukkaiden koaliittion takia Trumpin petoksesta huolimatta. Ehkä Venäjä luopuu ehdoistaan.

15

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Ehkä Venäjä luopuu ehdoistaan." ei varmasti luovu.
      Nyt kannattaisi zelenskyn pitää turpansa kiinni ehdoistaan.. Häviäjä ei sanele ehtoja.
      On se vaan melko näätä mieheksi..

      • Putin on hävinnyt jo. Suomi ja Ruotsi ovat liittyneet NATOon, ja Ukrainan puolustus pitää. Halukkaiden maiden koaliittio pitää huolta, ettei Orbanin eikä Trumpin petos auta Putinia.


    • Anonyymi

      Venäjälle on määrättävä hyvin suuret pakotteet!

      On kerrottava noille uunoille että mikäli putin ei taivu nyt suosiolla rauhaan niin pakotteita ei pureta 15 vuoteen vaikka rauha syntyisikin.

      Putini pitää laittaa maksamaan ja kaikkialle maailmaan venäjän kielteisyys kaikessa asiassa.

      • Anonyymi

        Veikkaanpa että jos venäjälle määrätään pakotteita niin alkaa venäläismielisten ja siihen verrattavat solut aktivoitua ja aiheuttaa kaikkea mahdollista ikävää ympäri eurooppaa ja tarvittaessa muuallakin maailmaa. Kun nämä on saatua eliminoitua niin putin ei kyllä luovuta vieläkään kun ei voi olla edeltäviä diktaattoreita huonompi.


    • Nyt nähdään tänään, mikä on seuraava vaihe.

    • Anonyymi

      Venäjä on diktatuuri maa eli haluaa orjuuttaa ihmisiä. Ukraina on demokratiaa haluava maa eli ihmisillä olisi kallisarvoinen vapaus. Siksi demokratian
      tulee aina kukistaa diktatuuri. Demokratia on ainut oikea arvo maailmassa siksi sitä
      täytyy puolustaa. Eurooppassa on demokratia. Joten puolustakaamme sitä aina
      diktaattoreilta. Ukrainaa uhkaa diktaattori valtio. Joka haluaa orjuuttaa, surmata,
      alistaa. Demokratia kunniaan aina ja voittoon joka paikassa ja maanosassa. Diktaat-
      torit helvetin tuleen joutukoon.

      • Näin se on, diktatuuri hyökkäsi demokraattiseen itsenäiseen maahan imperialistisista syistä. Ei suostu tulitaukoon. Jos ei taivu niin taittuu.

        Vaikka Venäjä nyt luulee olevansa kova, niin kyllä sen on pakko tehdä rauha, muuten se häviää ja romahtaa. Ei sen heikko talous tätä kestä kauaa. Koska näin on, sen johdossa on varmasti kaksi linjaa, mitä nyt pitäisi tehdä. Viisaintahan olisi lopettaa koko hyökkäys. Parasta olisi, että koko hallinto kaatuu. Sodan jatkaminen tai laajentuminen johtaa siihen väistämättä. Tai maailmansotaan.

        Maailmansota tulee, ellei Venäjää pysäytetä.


      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        Näin se on, diktatuuri hyökkäsi demokraattiseen itsenäiseen maahan imperialistisista syistä. Ei suostu tulitaukoon. Jos ei taivu niin taittuu.

        Vaikka Venäjä nyt luulee olevansa kova, niin kyllä sen on pakko tehdä rauha, muuten se häviää ja romahtaa. Ei sen heikko talous tätä kestä kauaa. Koska näin on, sen johdossa on varmasti kaksi linjaa, mitä nyt pitäisi tehdä. Viisaintahan olisi lopettaa koko hyökkäys. Parasta olisi, että koko hallinto kaatuu. Sodan jatkaminen tai laajentuminen johtaa siihen väistämättä. Tai maailmansotaan.

        Maailmansota tulee, ellei Venäjää pysäytetä.

        MERKKEL ALOITTI SODAN 2014


      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        Näin se on, diktatuuri hyökkäsi demokraattiseen itsenäiseen maahan imperialistisista syistä. Ei suostu tulitaukoon. Jos ei taivu niin taittuu.

        Vaikka Venäjä nyt luulee olevansa kova, niin kyllä sen on pakko tehdä rauha, muuten se häviää ja romahtaa. Ei sen heikko talous tätä kestä kauaa. Koska näin on, sen johdossa on varmasti kaksi linjaa, mitä nyt pitäisi tehdä. Viisaintahan olisi lopettaa koko hyökkäys. Parasta olisi, että koko hallinto kaatuu. Sodan jatkaminen tai laajentuminen johtaa siihen väistämättä. Tai maailmansotaan.

        Maailmansota tulee, ellei Venäjää pysäytetä.

        Näin se on, diktatuuri hyökkäsi demokraattiseen itsenäiseen maahan imperialistisista syistä. Ei suostu tulitaukoon. Jos ei taivu niin taittuu.

        Vaikka Venäjä nyt luulee olevansa kova, niin kyllä sen on pakko tehdä rauha, muuten se häviää ja romahtaa. Ei sen heikko talous tätä kestä kauaa. Koska näin on, sen johdossa on varmasti kaksi linjaa, mitä nyt pitäisi tehdä. Viisaintahan olisi lopettaa koko hyökkäys. Parasta olisi, että koko hallinto kaatuu. Sodan jatkaminen tai laajentuminen johtaa siihen väistämättä. Tai maailmansotaan.

        Maailmansota tulee, ellei Venäjää pysäytetä.


        Täysin samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Samanlainen rauha Kuin Israelissa on ollut yli 80 vuotta ?
      Osaakohan ne Ukrainassa rauhassa olla kun ne Israelia apinoi?

      Eli kaikki maailman rahat ja aseet Ukrainan ihan kuin Israeliin on työnnetty...
      En Usko että Venäjä hyväksyy sitä,siitähän tulisi samanlainen ruuti tynnyri Venäjän rajoille kuin Israel on Arabimaiden rajoilla...

      Ei ne hyväksy sitä ei ei ja ei...sanoohan se järkikin.

      Sinne pitää saada kuri ja järjestys ja uusi johto Se pitäs olla Suomenkin vaatimus !
      Rauhaa ei muuten tule ja Venäjä vie koko paska maan (joka olisi Suomen etu koska tuki rahan meno loppuisi siihen paikkaan)

      Parempi kun Venäjä veisi koko roskan...

    • Anonyymi

      Paljonko Eu:n hybridi keskus maksaa palkkaa tuosta Natsi paskan puhumisesta ?

      • Anonyymi

        Tuo kysymys oli Santtuselle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kysymys oli Santtuselle

        Minulle ei maksa kukaan, sinulle Venäjä ilmeisesti. Tai tuskin sekään noin huonoista palveluista, ei tuollainen propaganda Suomessa tehoa, olet vain aivopesty putinisti, Venäjän propagandan uhri.


    • Anonyymi

      RAUHA SUOMEEN JA SUOMEN TALOUTEEN JA VELKAANTUMISEEN !

      Lopeta tuo järjetön paskan puhuminen ja sodan lietsonta ja natsismin ja Juutalaisuuden ihannoiminen.

      Eihän tuossa ole mitään järkeä että aikuinen mies puhuu tuollaista paskaa päivästä toiseen !
      Suomen pitäisi olla puolueeton eikä tuhlata velka rahoja Ukrainan sodan kiihdyttämiseen...Meiillä olisi tärkeämpääkin käyttöä rahoille mm. valtion velkojen maksu eikä sen kasvatus.
      MINKÄ TYYDYTYKSEN SAAT 3.MAAILMANSODAN LIETSONNASTA ?

      • Maailmansota tulee, jos ei Putinia nyt pysäytetä. Niinpäin tämä asia on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe