On se kyllä HUH HUH hyvä kun riittää missi ja mallihommia minulla HUH HUH kun kiirettä pitää kun pitää hoitaa opiskelut ja malli ja missi hommat HUH HUH
Missirintamalla kiireistä HUH HUH
Anonyymi-ap
6
493
Vastaukset
- Anonyymi
Huh huh no onko hoitolaitoksessa kiireitä?
- Anonyymi
Onko Kiteellä mukaan ainuttakaan naista joka olisi lähekkälään missin kriteereitä täyttävä?
- Anonyymi
Minulla on vähän massaa kertynyt vuosien aikana HUH HUH eikä lähde pois vaikka liikun olevinaan paljon, käyn salilla ja harrastan vaikka mitä niin HUH HUH kun vaan paino pysyy, onko jotain HUH HUH hyviä neuvoja kellään miten saisin kilot HUH HUH pois?
- Anonyymi
Kuka kyseessä? 😂
- Anonyymi
Kohuton brunette
- Anonyymi
Minä haluisin menmä naimisiin parin kolmen vuoden päästä olisikohan silloin ketään naista vapailla markkinoilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17411113
- 545298
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452503- 312179
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131751Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421624Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311290Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351226Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61006Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98962