Milllaista on asua yrittäjäntiellä?
Kannattaako muuttaa sinne?
Yrittäjäntien rivitalot, onko rauhallista?
11
633
Vastaukset
- Anonyymi
KANNATTA TOTTA HITOSSA MUUTA IHMEESSÄ KANNATTAA VAROO PALJO RAHNAA KYLLÄ KANNATTAA
- Anonyymi
Ei kannata muuttaa koko kyläänkään. Hieveää porukaa. sosiopaatteja
- Anonyymi
Selän takana jauhavat pas...kaa kun omaa elämää ei oo
Tai sitten omalta akalta ei saa enää huomioo.....tai ne niin v-mäisiä! - Anonyymi
Korruptio jyllää kunnan....talolla
Jarille, Erkille, Nyyssöselle yms. potkut per...seelle.
Porukka vaihtoon!- Anonyymi
olevinaan kyselöö niin kun ei tietäs työnnä se kännykkä pers
- Anonyymi
On viisainta vaihtaa koko kontiolahdelta pois, kuollut kylä.
- Anonyymi
Mamut vain muuttavat Kontiolahteen.
Kunta valitsee heidät vuokrataloihin kuin tavan suomalaisia!
Toimeentulotuki maksaa heidän vuokran!- Anonyymi
onko se siulta POIS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko se siulta POIS
yrittäjiin talot ou rauhallisii suataa itse haastemies koputella ikävä asia
- Anonyymi
rauha on jokaisen omassa sielussa kunnioittaa toiste rauhaa
- Anonyymi
elä mäne rauhaa rikkomaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432158Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on221980Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn631551Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1881519Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok771310Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81251Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201116- 121098
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?201064- 63974