Viihdemies taas asialla, toivottavasti Suomi ei saa punaista nenää

Anonyymi-ap

Zelenskyi sanoo, ettei Ukraina nyt neuvottele aluekysymyksistä ja Krimin ja muiden Venäjän miehittämien alueiden luovuttaminen Venäjälle olisi vastoin Ukrainan perustuslakia.

- Huolimatta kaikista neuvotteluista, emme laillisesti tunnusta väliaikaisesti miehitettyjä alueita venäläisiksi, Zelenskyi sanoi BBC:n mukaan.

Tulisiko Zelenskyin olla huolissaan Ukrainasta joka pienenee päivä päivälä vain siksi kun lähti mukaan NATO:n laajentumispyrkimyksiin, nyt jopa sotilaallisesti.

Suomalaiset eivät halua sotia sotilaallisten laajentumisten alkusysäysten puolesta joten tuo ikärajojen nostaminen on täysin turhaa. Kukaan ei halua lähteä mukaan näivettyvät Euroopan sotilaallisiin leikkeihin omalla hengellään, tämä on jo selviö.

12

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palstan eläkeläiset ovat toista mieltä.

• Anonyymi

Aloittaja on putinistitrolli.

• >Tulisiko Zelenskyin olla huolissaan Ukrainasta joka pienenee päivä päivälä vain siksi kun lähti mukaan NATO:n laajentumispyrkimyksiin, nyt jopa sotilaallisesti.

Ei, koska mitään NATO:n laajentumispyrkimyksiä ei ole olemassa.

Sen sijaan Venäjän laajentumispyrkimyksistä on saatu teräksistä näyttöä jo vuodesta 2014.

• Anonyymi

No hyvä, sitten Ukrainan sota voi loppua ilman mitään ongelmia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, se vaatii vain sen, että Venäjä poistuu Ukrainasta omien kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa taakse.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, se vaatii vain sen, että Venäjä poistuu Ukrainasta omien kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa taakse.

Mun viestini.

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

Mun viestini.

Venäjä ei voi poistua ja sen tietää kai jokainen miksi ei voi.
        NATO on huono tapa jalkauttaa taloudellisten epäonnistumisten menetyksiä sotaisaan moodiin?

• Anonyymi kirjoitti:

NATO on huono tapa jalkauttaa taloudellisten epäonnistumisten menetyksiä sotaisaan moodiin?

Jokainen tietää: Kalsarinmyrkyttäjän hallinto menettäisi kaiken uskottavuutensa ja kaatuisi.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei voi. Kremlille tulisi fataaleja ongelmia ja joku voisi vaikka lähteä Haagiin.

• Anonyymi kirjoitti:

"Venäjä ei voi poistua ja sen tietää kai jokainen miksi ei voi."

Tietenkin voi. Se vaatii vain sen, että Venäjä luopuu imperialistisesta muiden maiden varastamisesta ja niiden kansojen alistamisesta.

"NATO on huono tapa jalkauttaa taloudellisten epäonnistumisten menetyksiä sotaisaan moodiin?"

Mitä sinä höpötät, tiltu?

• Anonyymi

Ukraina ei neuvottele alueluovutuksista, jote ei ole mitään neuvoteltavaa.

Sitä voitte Nato-Tiltut nyt VOIVOTELLA.

• Anonyymi

Mitäs neuvoteltavaa niissä. Ryssä palauttaa ryöstämänsä alueet: Krimin, Kalingradin, Kuriilit, Karjalan , Kainuun, Käsivarren.....
      Näin koolla alkavat aluksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      1003
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe