Kuivatut tillit,persiljat, sellaiset vihreät

Anonyymi-ap

Kauvan ne säilyy lasipurkeissa?

Lenpivihannekseni tai mkä se onkaan on viherpippuri kun sen sormijen välissä rusentaa pölyksi ja sitten maustaa sillä ruokaa. Mulla kesti varmaankin yli vuojen pikkupussi viherpippurija.

Heräsin miettimään äsken kun tein keittijössä loppuvalmistelullisii ruuvan maustamauksellisuuksellisteisiin että noilhakin kaupassa myythävillä kuivavihanneksilla on parasta ennen phäivämääränsä.

Selef Urge

9

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heips. Mä oon edelleen 81,5kg painossa koska Vaaka jolla viimeksi punnitsin olikin rikki. Jouduin aloittamaan alusta.mä oon nyt 3 viikon fitwarmin valmennuksessa ekaa viikkoa. Syöminen on muuttunut totaalisesti,kun olen noudattanut näitä heidän yleisperiaatteita mm.värejä lautasellemotto.puolet lautasesta pitää olla kasviksia...hyvien rasvojen käyttö jne.
      Ei viherpippuri ole mikään kasvis,se on mauste,jonka myrkyt hajoaa maksassa.kun mulla oli vielä se maksasairaus välttelin mausteita lääkärin tulostaman ohjeen mukaisesti.

      • PS.aloitin maanantaina 4vrk sitten, ja äsken kun kävin vaaalla huvikseni olen laihtunut kilon.ruokailut on alkaneet tuntua olossani ja minulla ei ole lainkaan raskas olo enää.vitsi kun jääkaapissa on toi äitienpäivältä jäänyt cocis...


      • auroraboreallis kirjoitti:

        PS.aloitin maanantaina 4vrk sitten, ja äsken kun kävin vaaalla huvikseni olen laihtunut kilon.ruokailut on alkaneet tuntua olossani ja minulla ei ole lainkaan raskas olo enää.vitsi kun jääkaapissa on toi äitienpäivältä jäänyt cocis...

        Ei ole edes kunnon jano,tällainen himo jäi.Entrecótea söin iltapalaksi,kohtuudella,ilman kastiketta tai pottuja.punajuuri-ja hapankaalisalaatin kanssa.
        Olen syönyt parsa-,ja kukkakaalia.lohta ja porkkanoita.soijalesitiinillä maustettua tuorepuuroa teen aamuksi.ei kokikselle!
        Kilikili vai miten se jatkuisi tästä,arvon selef urge?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ei ole edes kunnon jano,tällainen himo jäi.Entrecótea söin iltapalaksi,kohtuudella,ilman kastiketta tai pottuja.punajuuri-ja hapankaalisalaatin kanssa.
        Olen syönyt parsa-,ja kukkakaalia.lohta ja porkkanoita.soijalesitiinillä maustettua tuorepuuroa teen aamuksi.ei kokikselle!
        Kilikili vai miten se jatkuisi tästä,arvon selef urge?

        Siten että kauvan nuot viime elokuussa kuivatut ja säilötyt tillit, ruohosipulit, persiljat säilyvät suljetuissa kannellisissa purkeissaan?

        Mulla on mennyt elokuusta tähän asti yllättävän vähän niitä maustamuksisuuksina kun välillä unohtaa ja välillä käyttää myös kaupan mausteellisuksija.

        Maallinen faijani osti joskus melkein omakotitalon Vihtistä,mutta hinta jäi jonkin verran semmoiseen tilaan että väliä kaupan tekoon taisi jäähän jokin 5000e.

        Olen käynyt Antalyassa ja viereisessä hotellissa puukotettiin naisturisti henkiltä kun oli rinnalliset paljaallisina ottanut aarinkoo hotellin uima-altaalisella. Kadulta oli mahjollisuus nähjä uima-altaalle. Alanyassakin kävin kun vuokrasin auton. Ajoin sinne ilta tai yöaikaan ja en siitä paikasta oikein muista mitään muuta kuin että oli yö ja joitakin taloja , joissa valolliset palolliset ja mietin että täälläkin sitä ihmisiä elää. Autosta puhkesi renkaskin silloin ja jouvuin maksamaan itte sen renkaanvaihjon. Onneksi ei ollut kallis. En tiijä olisko mulle kuulunut maksaa sitä korjausta, mutta kyse oli joistakin kynpeistä niin en asijaa alkanut sen kauvenpaa pyörittelemään ja muutenkin se toi lisäeksotiikkaa lomallisuuteen kun sai puuhata sählinkeisis ja nähjä mitä vaan eteen sattuu.

        Selef Urge


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siten että kauvan nuot viime elokuussa kuivatut ja säilötyt tillit, ruohosipulit, persiljat säilyvät suljetuissa kannellisissa purkeissaan?

        Mulla on mennyt elokuusta tähän asti yllättävän vähän niitä maustamuksisuuksina kun välillä unohtaa ja välillä käyttää myös kaupan mausteellisuksija.

        Maallinen faijani osti joskus melkein omakotitalon Vihtistä,mutta hinta jäi jonkin verran semmoiseen tilaan että väliä kaupan tekoon taisi jäähän jokin 5000e.

        Olen käynyt Antalyassa ja viereisessä hotellissa puukotettiin naisturisti henkiltä kun oli rinnalliset paljaallisina ottanut aarinkoo hotellin uima-altaalisella. Kadulta oli mahjollisuus nähjä uima-altaalle. Alanyassakin kävin kun vuokrasin auton. Ajoin sinne ilta tai yöaikaan ja en siitä paikasta oikein muista mitään muuta kuin että oli yö ja joitakin taloja , joissa valolliset palolliset ja mietin että täälläkin sitä ihmisiä elää. Autosta puhkesi renkaskin silloin ja jouvuin maksamaan itte sen renkaanvaihjon. Onneksi ei ollut kallis. En tiijä olisko mulle kuulunut maksaa sitä korjausta, mutta kyse oli joistakin kynpeistä niin en asijaa alkanut sen kauvenpaa pyörittelemään ja muutenkin se toi lisäeksotiikkaa lomallisuuteen kun sai puuhata sählinkeisis ja nähjä mitä vaan eteen sattuu.

        Selef Urge

        Jännä matka sulla on ollut.
        Se, mitä äkkiä lukasin, niin persilja tulee säilyttää rei'itetyssä muovipussissa ta pakastimessa.
        Mä oon laihtunut 4kg, neljässä viikossa vain noudattamalla ateriarytmiä ja syömällä värikkäästi.tosin onhan kokiskin värillistä muttei niin terveellistä. Eilen sorruin siihen.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Jännä matka sulla on ollut.
        Se, mitä äkkiä lukasin, niin persilja tulee säilyttää rei'itetyssä muovipussissa ta pakastimessa.
        Mä oon laihtunut 4kg, neljässä viikossa vain noudattamalla ateriarytmiä ja syömällä värikkäästi.tosin onhan kokiskin värillistä muttei niin terveellistä. Eilen sorruin siihen.

        PS.syön kolme ateriaa päivässä:klo 11 kun herään klo10. Tuorepuuro.
        Klo16 kasvikset uusi juttu mulle.värejä.
        Klo18 iltapala .
        Vatsa on täysi jostain syystä paremmin kuin jos vetäisin esm. Jogurtteja ja mehuja kuten "ennen "tein.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Jännä matka sulla on ollut.
        Se, mitä äkkiä lukasin, niin persilja tulee säilyttää rei'itetyssä muovipussissa ta pakastimessa.
        Mä oon laihtunut 4kg, neljässä viikossa vain noudattamalla ateriarytmiä ja syömällä värikkäästi.tosin onhan kokiskin värillistä muttei niin terveellistä. Eilen sorruin siihen.

        Nyt alkoi ahjistamaan että miksi persiljaa silleen säilytettävä. Persiljaa myyvään kyllä pusseissakin kaupoissa kuivavihanneksina eikä niissä ole reiki-eksytystä.

        Pakko kuukletoija täätä juttujaata persiljaasta. Mulla kasvaa tuorettakin persiljaata jännästi rönsyilevällisöivästi akkunalauval.

        Jeesus on mun Herrallistoituneellistuma.

        Selef Urge


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkoi ahjistamaan että miksi persiljaa silleen säilytettävä. Persiljaa myyvään kyllä pusseissakin kaupoissa kuivavihanneksina eikä niissä ole reiki-eksytystä.

        Pakko kuukletoija täätä juttujaata persiljaasta. Mulla kasvaa tuorettakin persiljaata jännästi rönsyilevällisöivästi akkunalauval.

        Jeesus on mun Herrallistoituneellistuma.

        Selef Urge

        Hän on tehnyt persiljan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe