Hei.
Olen taksinkuljettaja Mahmoud Tampereelta. Monesti öisin tuon ja vien asiakkaita Valkeakosken Liikenteen yövuoroilta. Mitä kuulen että asiakkaani puhuvat on että Valkeakosken Liikenne on erittäin hyvä matkustusmuoto Helsinkiin ja Vantaan Lentokentälle.
Asiakkaani kehuvat kovin Valkeakosken Liikennettä
8
606
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin kuljen Tampereelta Helsinkiin aina Valkeakosken Liikenteellä. Hieno liikennöitsijä!
- Anonyymi
Minä myös olla laiton pakolainen. Minä myös puhua aina kakka
- Anonyymi
Huh huh! Kimmosta on tullut jo arabi-taksari! Ura huikeassa nousussa.
- Anonyymi
Vaikkei johtaja täällä kirjoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikkei johtaja täällä kirjoita.
Johtaja kuitenkin on korkeimman luokan Chauffoori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtaja kuitenkin on korkeimman luokan Chauffoori.
Harvassa bussifirmassa on kuljettajia johtaja-tittelillä. Aikanaan oli eräässä tamperelaisyhtiössä oikein PÄÄJOHTAJA-titteliä käyttänyt toimitusjohtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvassa bussifirmassa on kuljettajia johtaja-tittelillä. Aikanaan oli eräässä tamperelaisyhtiössä oikein PÄÄJOHTAJA-titteliä käyttänyt toimitusjohtaja.
Lauri on oikeudentunnossaan tinkimätön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875