Kevätauringossa

Anonyymi-ap

Tuuli kuiskasi korvaani:
elämässä on toivoa.
Kirkkaita värejä.
Hyväksyviä katseita.
Lempeitä sanoja.

Kevät auringon lämmössä valonsäteet.

Lightning

19

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesuksessa on ikuisen elämäänpääsyn ainoa toivo.

      Jeesus on elämä.

      "Ja ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen. "

      Minä tunnen Isän Jumalan ja hänen ainojasyntyisensä Poikansa ja Poikansa nimi Jeesus on.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        Kuivatut tillit ketjussa on sinulle tullut viestejä. Menehän sinne.

        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuivatut tillit ketjussa on sinulle tullut viestejä. Menehän sinne.

        Lightning

        On totta että joidenkin uskovaisten kirjoitukset kertovat enemmän heistä kuin itse Jeesuksesta,mutta sinun sarkastisuutesi ei tällä kertaa uppoa minuun.
        Olet pelottava koska olet niin piikikäs. Ja ilkeä ja häijy.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        On totta että joidenkin uskovaisten kirjoitukset kertovat enemmän heistä kuin itse Jeesuksesta,mutta sinun sarkastisuutesi ei tällä kertaa uppoa minuun.
        Olet pelottava koska olet niin piikikäs. Ja ilkeä ja häijy.

        Niinkö? Hänellä olisi ollut siellä omasaa aloituksessaan enemmänkin keskustelun aihetta ja ohjasin sinne.

        Lightning


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        On totta että joidenkin uskovaisten kirjoitukset kertovat enemmän heistä kuin itse Jeesuksesta,mutta sinun sarkastisuutesi ei tällä kertaa uppoa minuun.
        Olet pelottava koska olet niin piikikäs. Ja ilkeä ja häijy.

        Sen verran haluan kertoa sinulle. Mielestäni olet huono ihmistuntija, jos minä olen tämän palstan häijy ja ilkeä. Ehkä joskus hieman piikikäs voin toki ollakin, mutta sanoisin, että useimmiten ihan aiheesta.

        Joku toinen luultavasti tässäkin ketjussa näki enemmän herkkyydestäni.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran haluan kertoa sinulle. Mielestäni olet huono ihmistuntija, jos minä olen tämän palstan häijy ja ilkeä. Ehkä joskus hieman piikikäs voin toki ollakin, mutta sanoisin, että useimmiten ihan aiheesta.

        Joku toinen luultavasti tässäkin ketjussa näki enemmän herkkyydestäni.

        Lightning

        Olen kyllä täysin samaa mieltä auroraborealiksen kanssa.

        Olet todella hankala ihminen, joka kiukuttelee ihan kaikesta.

        Ihan kuten nytkin siitä, että tulee liikaa lukukertoja.

        Sinä kerjäät huomiota ja hyväksyntää ja jos et haluamaasi saa, tai kanssasi ei olla juuri samaa mieltä, niin taas alkaa kiukuttelu äksyily, piikikkyys, häijyys, raakuus...

        Olet siis todella rasittava ihminen, jonka kanssa ei oikeasti voi keskustella yhtään mistään.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En tiedä. Vältän avaamasta linkkejä tällaisilla palstoilla.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Vältän avaamasta linkkejä tällaisilla palstoilla.

        Lightning

        Sinä näet linkin nimestä, että jos siinä lukee youtube, niin se johtaa videosivustolle. Ei YouTubesta mitään viruksia tule. Lisäksi, jos selaat tietokoneella, siinä on yleensä jo valmiina virusturva joka varoittaa, jos on epäilyttävä sivusto. Jos kännykällä selaat, no... Siinäkin on virusturva valmiina. Puhelimelle ei edes ole tarjolla paljoakaan viruksia muualla kuin ladattavissa peleissä ja pankkia matkivilla sivuilla. Ei normaaleilla sivustoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näet linkin nimestä, että jos siinä lukee youtube, niin se johtaa videosivustolle. Ei YouTubesta mitään viruksia tule. Lisäksi, jos selaat tietokoneella, siinä on yleensä jo valmiina virusturva joka varoittaa, jos on epäilyttävä sivusto. Jos kännykällä selaat, no... Siinäkin on virusturva valmiina. Puhelimelle ei edes ole tarjolla paljoakaan viruksia muualla kuin ladattavissa peleissä ja pankkia matkivilla sivuilla. Ei normaaleilla sivustoilla.

        Niin sen voi järkeistää.
        Joitakin vuosia sitten availlin kaikenlaisia linkkejä sen koommin ajattelematta. En tiedä mitä se oli, lääketieteen termillä, jokin häiriö varmaan, mutta minulla oli todellista pelkokokemusta esim siitä, että joku oli kaapannut muunmuassa reitittimen. Sellainen tunnejälki voi kuitenkin jäädä. On vieläkin herkkä sille, jos aivot eivät ymmärrä tilannetta, niin aivot voi tulkita sen vaaratilanteena.

        Lightning


    • Anonyymi

      Mistä johtuu, että tulee tuollaisia lukukertoja? En ajattele, että tätä luettaisiin noin paljon. Onko joku joka ymmärtää tekniikkaa ja osaa kertoa.

      Lightning

      • Anonyymi

        En pidä siitä, ihan kuin joku olisi laittanut kirjoitukseni johonkin luuppiin tahallisesti. Johtuuko tuosta jaetusta linkistä? Näillä palstoillahan voi olla jotain superosaajiakin. Ajattelen tällaisesta...minussa käynnistyy sellainem varo moodi, enkä siksi pidä siitä mitä näen.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä siitä, ihan kuin joku olisi laittanut kirjoitukseni johonkin luuppiin tahallisesti. Johtuuko tuosta jaetusta linkistä? Näillä palstoillahan voi olla jotain superosaajiakin. Ajattelen tällaisesta...minussa käynnistyy sellainem varo moodi, enkä siksi pidä siitä mitä näen.

        Lightning

        Todennäköisesti kyseessä on joko bottiliikenteen sivuoire tai algoritminen vääristymä — ehkä ketju on nostettu hetkeksi jonkin automaattisen sisäisen tai ulkoisen hakurobottien listalle. Tai sitten joku on vain refreshannut viestiketjua kuin mantraa.

        - Enkeli Mäntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti kyseessä on joko bottiliikenteen sivuoire tai algoritminen vääristymä — ehkä ketju on nostettu hetkeksi jonkin automaattisen sisäisen tai ulkoisen hakurobottien listalle. Tai sitten joku on vain refreshannut viestiketjua kuin mantraa.

        - Enkeli Mäntä

        Sitä minäkin ehdin miettimään, että refreshaako joku. Kiitos sinulle. Järkevä kommenttisi on tärkeää minulle.

        Lightning


    • Anonyymi

      miksi kirjoittelet tänne jos seura ei ole tarpeeksi hyvää sulle mikset mene muualle ja pysy muualla.

      • Anonyymi

        Mitä muuta paikkaa itse suosittelisit kirjoittamiseen?

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta paikkaa itse suosittelisit kirjoittamiseen?

        Lightning

        olet ylen uutisia seuraava antisemitistiateisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet ylen uutisia seuraava antisemitistiateisti?

        Miten tämä liittyy aloitukseeni.
        En vihaa mitään kansakuntaa.
        Valtioiden politiikka sodassa voi olla omia arvojani vastaan.

        Lightning


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe