Se on miehen ja naisen välinen liitto, jossa on tavoitteena saada ainakin kolme lasta.
Aito avioliitto
13
383
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, jokainen pervoilkoot jos haluaa, mutta avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto!
- Anonyymi
Vastailet itsellesi, miksi?
- Anonyymi
Aloittaja on valmis M taloon.
- Anonyymi
Jahas, taa yksi aloitus missä aloittaja vastailee itselleen. Kitsoa.
- Anonyymi
Joo, itse harrastaa ja priorisoi sitten sivupersoonassaan toisiin..
- Anonyymi
Heidin kanssa haluaisin avioliiton.
- Anonyymi
Aidolla avioliitolla on paljon kannatusta näillä seuduilla.
- Anonyymi
Valitettavaa, että se oli vähän vastatuulessa kirkolliskokouksessa.
- Anonyymi
Aloittaja mielenterveystutkimuksiin.
- Anonyymi
Aito avioliitto on terveen yhteiskunnan perusyksikkö.
- Anonyymi
Aloittaja on päävamammainen.
- Anonyymi
Aito avioliitto ja muut kristilliset arvot saavat arvostusta myös nuorten keskuudessa tutkimusten mukaan.
https://www.uef.fi/fi/artikkeli/poikien-usko-vahvistuu-edelleen-nyt-merkkeja-myos-tyttojen-uskonnollisuuden-lisaantymisesta- Anonyymi
Ei ole vertaisarvioitu. Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735579Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52282Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21566Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291408Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211220Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127855