Kunta myy omaisuuttaan

Anonyymi-ap

Narvan koulu seuraavaksi ?. Kiinteistöt myydään ns halvalla joillekin "ns kiinteistösijoittajille" jotka lopulta tajuavatkin mitä tuli ostettua. Mahtaako saada omiaan niistä sijoituksista koskaan takaisin korkoineen. Niillä myyntituloilla ei kuntataloutta plussalle nosteta. Veikkauksia mikä seuraava myyntiin laitettava kiinteistö.

9

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunnalla on aina pikkurahan puute , ison rahan puute ei näy silloin kun päätetään vaikka tehdä tori ja torikahvila hintaan 400000€.. ompas metka juttu .

• Anonyymi

Ei ollut silloin kuollut kun teollisuus kukoisti. Tuskin olisi kuntaliitostakaan tehty muuten. Jos todella kuolleen kylän haluaa nähdä ja kokea niin ei ole pitkä matka Vesilahteen missä sen "vilkkaat" taajamat "kukoistaa".

Akaan palstalta tosiasioita . Viialan kunta oli velaton ja itsenäinen vielä viime vuosituhannella
      ja kukoisti toisin kuin Vesilahti.

• Anonyymi

Miksi kaikki kunnan kiinteistöt pitää myydä aina polkuhintaan .Eikö kannattaisi antaa hyvälle välittäjälle joka etsisi rahakkaan ostajan ja kuntakin saisi hieman enemmän rahaa tyhjään kassaansa.. Monta kunnan entistä kiinteistöä on jätetty rempalleen sen jälkeen kun on saatu "halvalla" eikä sen enempää ole ajateltu sen käyttötarkoitusta . Kaikenmaailman "kiinteistömogulit" niitä ostelee hetken huumassaan ja sitten rahat ja ideat lopahtaa.

• Anonyymi

Niin ne piirtää jolla on liitua.
        Sinulla ei ilmeisesti ole ostaa kiinteistöjä edes halvalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ne piirtää jolla on liitua.
        Sinulla ei ilmeisesti ole ostaa kiinteistöjä edes halvalla.

Paras sijoitus on laittaa säästönsä halpoihin kunnan entisiin kiinteistöihin , varsinkin Vesilahdessa joka kasvaa ja kehittyy huminalla. Liitua on kyllä , mutta en sijoita sitä purkukuntoiseen paskaan vaikka halvalla saisikin.

• Anonyymi

Kaikki kelpaa vaikka olisi vähän sisäilmaongelmiakin , niistä voi rempata vuokra asuntoja . Eikä kukaan enää muista kun kunnan väki lähti samasta kiinteistöstä väistötiloihin sen ongelman vuoksi.

• Anonyymi

Perätön juttu ei ollu sisäomgelmia. Oli aivan muut syyt.

• Anonyymi

Pelätäänkö että putoaa kriisikunnan tasolle ja sitten loppuu se omaisuuden hävittäminen tyystin, kun isiveli alkaa valvoa kunnan asioitten hoitoa .

• Anonyymi

Kyllä siinä kätensä lyö paskaan jos jonkun vanhan kunnan kiinteistön riesakseen ostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe