mm ulkomailla 2000 miljardia €uroa. Kiina avustaa, Pohjoiskorea tekee iranin kanssa yhdessä hyökkäyksiä. Ei sieltä nappulat lopu. Kuinka pitkälle kestää Yhdysvaltojen kärsivällisyys Putinia kohtaan.
Venäjällä runsaasti varoja
3
80
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka kauan Stubbin kärsivällisyys kestää noita kaikkia kohtaan
- Anonyymi
Venäjän varallisuuden lasketaan olevan yli 87 triljoonaa. Siksi lännen politikot aikoivat kaataa Putinin ja ryöstää maan. Ensin romahti Ukraina kortti, kun Zelensky ei onnistunut kuin tapattamaan omia kansalaisiaan ja häviämään sodan. Nyt on yritetty saada kolmas maailmansota syttymään jo yli vuoden. Lähi-Itä näyttää rauhoittuvan, kun Trump sekaantui asiaan. Samoin Intian ja Pakistanin välinen ydinsota epäonnistui. Eikä Kiinan ja -Taiwanin välinenkään konflikti oikein edisty. Päin vastoin, kun Pakistanin Kiinalais valmisteinen hävittäjä, ampui Ranskalaisen Rafaelin alas, niin pupu pinkaisi Natolaisten housuihin. Miten oikeassa sodassa käykään Naton ilmavoimille, kun Kiinalaisetkin pystyvät tuhoamaan liittouman koneita. Venäjästä puhumattakaan.
Siksi ei ole ihme, että EU:n kärkipolitikot istuivat junassa ja vetävät kokaiinia matkalla Kieviin. Tarkoitus on viedä Zelenskylle ohjeet, miten Venäjä saadaan taas kerran näyttämään sotaa jatkamaan haluavalta osapuolelta. Sotienhan täytyy jatkua, jotta pankkiirit ja sotateollisuus pysyy pystyssä. Siksi Natoa ei ole purettu, vaikka sen päävihollinen romahti jo 90-luvun alussa. Mitä sieltä Naton hankintatoimistosta mahtaakaan löytyä? Nyt on vasta 2 virkailijaa olleet kuultavina korruptiosta. Veikkaan, että juttu on aivan liian suuri, jotta sitä voidaan tutkia pohjamutia myöden.- Anonyymi
27.1.1918 SDP hyökkäsi asein Venäläisten kanssa. Aseellinen kapina nuorta Suomea vastaan oli alkanut. 14.11.1917 järjestivät yleislakon pehmittääkseen vastarintaa Suomen kansan taholta. Stalin oli SDPn puoluekokouksessa marraskuussa 1917, juuri yleislakon alla.
Kuten nytkin ollut hallituksen vastaisia lakkoja.
Jos punaiset olisi voittaneet, siitä ei olisi päässyt pois. Sanoi Mauno Koivistokin 80 v haastattelussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750