Kuljetusrobotit saapuvat Seinäjoelle
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/kuljetusrobotit-saapuvat-sein%C3%A4joelle-n%C3%A4ill%C3%A4-alueilla-ne-kulkevat
Netissä usein videoita miten saattavat käydä autojen kimppuun. Noissa on etäyhteysohjaus Virosta ja siellä varmaan tyypit toisinaan tylsiintyy ja laittaa
je hyökkäämään autojen kimppuun.
S-marketin autojenkolhijat saapuvat Seinäjoelle
7
111
Vastaukset
- Anonyymi
Laita nyt vain se foliohattu tiukemmalle 😂
- Anonyymi
Just' tälläisiä MOUKKIA ja IDIOOTTEJA on koko perheitä Seinäjoella.🫣
Muissa kaupungeissa EI ole ollut ongelmia, mutta tälläinen ihminen on jo ONGELMA sinänsä.😬🫣
Taitanee olla sama ihminen joka vei verotoimiston postilaatikkoon paskaans🫣
Se joka oli ulko- oven aulassa, joten täytyi siirtää vartijan viereen, silmälläpidon alaiseksi.
Mutta, kun on LUSIKALLA anettu EI voi KAUHALLA vaatia.
Törsille mahtuu, paikkoja avoinna.😂🤣 - Anonyymi
"Etäyhteysohjaus Virosta" 🤣
- Anonyymi
Täällä jauhaa paskaa tyypit jotka ei ole muuta lukeneet kuin Ilkkaa.
Tapauksia on monia.
Ruoankuljetusrobotti kolhi auton ja lähti livohkaan – poliisi huvittui pakomatkasta
https://yle.fi/a/74-20071692
Toisekseen vaikka robotit periaatteessa kulkee ominpäin niin virolaisella firmalla joka niitä pyörittää on niihin myös etäyhteys jolla niitä valvotaan.- Anonyymi
Juu juu. Virolaisethan niitä päin autoja ohjaa. Itseäni pelottaa kyllä ihan sinunlaisesi seinäjokelaiset juntit auton ratissa enemmän kuin nuo pikku robotit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu. Virolaisethan niitä päin autoja ohjaa. Itseäni pelottaa kyllä ihan sinunlaisesi seinäjokelaiset juntit auton ratissa enemmän kuin nuo pikku robotit.
Vai tälläinen kommentti siellä Osuuskaupan konttorilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai tälläinen kommentti siellä Osuuskaupan konttorilta
Ei kyllä mä olen täällä K- marketin takana nyt tupakilla. Pelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229