Ihailen Kansainvälisen Avaruusasema ISS:n lentoa aina kirkkaina öinä...!

Se näkyy silloin aina hyvin selvästi ja tämän vahvistaa jopa erittäin arvostettu Wikipedia.

Ilkeät flättärit kiistävät koko ISS:n olemassaolon ja sanovat ettei liikennekoneen kokoista kohdetta voisi näkyä 400 km:n korkeudesta!

Ovat sitten julkaisseet aiheesta videon jossa flättäri kiusaa teköäly GPT:tä kunnes tämä suuttuu ja katkaisee keskustelun.

Tässähän tämä hyvin hauska keskustelu on. Se alkaa ensin puhelinmastoista siirtyen sitten satelliitteihin ja Avaruusasemaan. Kantsuu katsoa:

https://www.youtube.com/watch?v=EYU5-NjKb9c

24

305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viki nyt näkee kirkkaita valoja vaikka hänen silmänsä puhkoittaisiin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei tarvita mitään teleskooppia toope!

Wikipedia sanoo että ISS näkyy ihan paljain silminkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo.
        Jos haluaa katsella maalauksia Avaruusasemasta niin ei siihen tarvita ees kiikareita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole millään tavalla väittänytkään että siihen tarvitaan teleskooppia, taitaa olla siellä erittäin huono luetun ymmärtäminen.

Kirjoitin: "Jos sinulla olisi rahaa ostaa teleskooppi niin voisit ihastella sitä paremmin"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole millään tavalla väittänytkään että siihen tarvitaan teleskooppia, taitaa olla siellä erittäin huono luetun ymmärtäminen.

Kirjoitin: "Jos sinulla olisi rahaa ostaa teleskooppi niin voisit ihastella sitä paremmin"

Mä olen huanonäkönen muutenkin kuin ulkonäöltä.
        Mä tarvitsen suurennuslasit kun mä katon iltasin kuvia siitä avaruusasemasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen huanonäkönen muutenkin kuin ulkonäöltä.
        Mä tarvitsen suurennuslasit kun mä katon iltasin kuvia siitä avaruusasemasta

Kaupasta saa teleskooppeja.

Myös sellaisia jotka ottaa kuvia jos ei jaksa kyykkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo.
        Jos haluaa katsella maalauksia Avaruusasemasta niin ei siihen tarvita ees kiikareita!

Enpä ole nähnyt yhtäkään MAALAUSTA avaruusasemaita, ymmärrätkö, mitä eroa on maalauksella ja tietokonekrafiikalla tai dikitaalisesti parannetulla kuvalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole nähnyt yhtäkään MAALAUSTA avaruusasemaita, ymmärrätkö, mitä eroa on maalauksella ja tietokonekrafiikalla tai dikitaalisesti parannetulla kuvalla?

Kaikki kuvat ”avaruusasemasta” on tietokonegrafiikkaa… kuten ”satelliiteista”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupasta saa teleskooppeja.

Myös sellaisia jotka ottaa kuvia jos ei jaksa kyykkiä.

Juu se on aika vammast kattoo tuntikausia siitä pienestä linssistä. Varsinkaan kun mitään mielenkiintoista ei kumminkaan näy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kuvat ”avaruusasemasta” on tietokonegrafiikkaa… kuten ”satelliiteista”.

Ei kaikki. Esim, avaruusaseman sisäkuvat tai kuvat avaruuskävelysrä voivat olla aitojakin.
        Kyllä tosi niitäkin ehkä voidaan parannella, mutta niin monta kertaa tehdään myös maanpinnalla otetuille kuville.
        Avaruusasemaa, kuten sateliittejakin ei kannata laittaa lainausmerkkeihin, koska ne ovat tosiasioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutku buuzz aldriin tai mikä se ny oli sano ettei avaruudessa näe he*onv*ttujakaan tai ei ne oikeastaan edes tienny että näkykö avaruudessa tähtiä. Miten voi ottaa kuvia jos ei näe mitään. Kaikki avaruudesta otetut kuvat on taiteilijan näkemyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutku buuzz aldriin tai mikä se ny oli sano ettei avaruudessa näe he*onv*ttujakaan tai ei ne oikeastaan edes tienny että näkykö avaruudessa tähtiä. Miten voi ottaa kuvia jos ei näe mitään. Kaikki avaruudesta otetut kuvat on taiteilijan näkemyksiä.

Ei muutes ole!
        Et edes tiennyt, kuka on sanonut, mitä on sanonut ja sitten väität ettei avaruudesta ole kuvia. Ottasit asioista selvää.

• Anonyymi

Näen täältä Lättymaan pinnalta avaruudessa olevan Auringon sekä Kuun ja tähtiäkin näen kuten Cappellan sekä näen myös Anromedan galaksinkin vaan mitään avaruusalusta en ole vielä nähnyt saatikka sitten avaruusasemaa. Missä tuo ISS oikein lymyää. Onko se tuolla Lättymaan alapuolella.

• Anonyymi

Mä oon ostanut Israelista Davidin lingon ja jos jumankekkule tuo isiis avaruusasema ilmaantuu tonttini yläpuolelle niin laukaisen heti sanokoot jeparit siihen mitä vaan sillä nyt puolustetaan Persulandiaa noiden avaruusapinoiden hyökkäyksiltä.

• Anonyymi

Ilkeät ja myös tyhmät flättärit eivät tiedä, että pienikin valo tai voimakas heijastus näkyy vähän helkutin paljon kauemmas kuin himmeämpi kohde. Ajattelepa vaikkapa jossain parin kilometrin suoran päässä olevaa autoa: jos siinä ei ole valot päällä, erotatko paljain silmin sen etulamput? Tuskin, hyvä jos koko autoa. Mutta jos siinä on valot niin ne kyllä näkyvät vaikka kuinka pitkälle.

• Anonyymi

Lättyteoreetikot ovat sen verran älykästä populaatiota jotteivat katsele millään kaupasta ostetuilla teleobjektiiveillä ensimmäistäkään tähteä. Siinä palaa Pallosilmä puhki kun kattelee Taivaankannessa näkyviä valoilmioita suurennuslasilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lättyteoreetikot ovat sen verran älykästä populaatiota jotteivat katsele millään kaupasta ostetuilla teleobjektiiveillä ensimmäistäkään tähteä. Siinä palaa Pallosilmä puhki kun kattelee Taivaankannessa näkyviä valoilmioita suurennuslasilla.

Tuon välttämiseksi älykäs toki osaa kiinnittää Nikon P1000 kameran siihen kameran omaa optiikkaa parempaan kaukoputkeen.

Vajaa-älyiselle toki tuon tekeminen ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon välttämiseksi älykäs toki osaa kiinnittää Nikon P1000 kameran siihen kameran omaa optiikkaa parempaan kaukoputkeen.

Tuo ei onnistu tuolla littu-uskovaisten palvomalla Nikonilla, siihen tarvitaan ihan oikea taysikennoinen vaihto-objektiivikamera.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikoinaan - Vikin ajanlaskun alussa - kansakoulussa opettaja neuvoi kaukoputken kautta sihdata Auringon kuva paperille jottei silmän verkkokalvo tärveltyisi. No se paperi sitten syttyi tuleen. Tyhmiä olivat nuo kansakoulun aikaiset kansankynttilät. Persekärpänen on paljon viisaampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikoinaan - Vikin ajanlaskun alussa - kansakoulussa opettaja neuvoi kaukoputken kautta sihdata Auringon kuva paperille jottei silmän verkkokalvo tärveltyisi. No se paperi sitten syttyi tuleen. Tyhmiä olivat nuo kansakoulun aikaiset kansankynttilät. Persekärpänen on paljon viisaampi.

Hassua etten ole koskaan nähnyt tuollaista tapahtuvan.

Olisko sulla videota?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoinen luuppi pitää ollakin että muiden tähtien kuin Auringon katselusta tulee silmävahinko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoinen luuppi pitää ollakin että muiden tähtien kuin Auringon katselusta tulee silmävahinko.

Mites jos katsoja on sellainen lumi-hiutale?

Eikös ne sula varsin pienestä.

• Anonyymi

Kuka väittää ISSää likennekoneen kokoiseksi? Kyllä se kaikine antenneineen ja aurinkokennoinee täyttäisi jalkapallokentän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109