Lakean kauppa kaatuu

Anonyymi-ap

12

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perusteluissa näkyy koko toiminnan järjettömyys ja mille pohjalle sitä on rakennettu.

• Anonyymi

Joo ei mun veromania tohon hommaan sitte please! Asuntosijoittamisessa on riskinsä (omankin asunnon)
        Kantakoot idiootit jotka tuohon huijaukseen lähti aivan itse taakkansa. Tymyydestä vain joutuu aina maksamaan, sellaista elämä on!

• Anonyymi

Hyvä kun tulee ryhtiä lakean toimiin. Omistajatahot varmistakoot ja maksakoot asunnonostajien tappion.

• Anonyymi

Hyvä homma!

• Anonyymi

Tämä tarina ei ole vielä lopussa. Pikemminkin vasta alussa.

• Anonyymi

Makssisivat YHTIÖVASTIKKEENSA.😬😅

Niin kuin nuo kaikki muutkit yhtiövastikkeissa asuvat. Tiedon mukaan näitä yhtiövastikkeisissa asuvat( säästävät) eivät NIIN pidä välttämättömänä maksaa vastikkeitaan ajallaan.🤪

Kuvittelevat, että omistusasunnossa voi kikkailla kuinka itse haluaa🙊🙈🙉

Vuokra se on yhtiövastikekin, tavallaan.🤭😬🙄

• Anonyymi

Idiootti

Asukkaat on kyllä maksaneet eikä lakea ole asukkaille kertonut mitään että talot olisi ongelmissa, ennen kuin tää konkka juttu tuli ilmi.

Eli ollaan kyllä maksettu mutta rahat ei ole päätyneet lyhennyksiin vaan ne on emoyhtiö käyttänyt johonkin muuhun

Noi velat on niin isot että käytännössä koko talo olisi jättänyt vuokrat maksamatta yli vuodeksi, miksi ei sitten ole häädetty kaikkia jos näin olisi

• Anonyymi

Onhan ollu komeita kokouksia ja runsasta tarjontaa hallituksen jäsenille. Varmaan osa kokouksista on ollut syytä pitää ulkomailla.

• Anonyymi

Hallitus kokoontuu yleensä Monacossa.

• Anonyymi

Kynnysrahalla halvalla omaan kämppään käsiksi. Muuton jälkeen sitten narrataan Kelalle että kyeessä on tavallinen vuokrasuhde, ja haetaan tähän kunnon asumistuet. Joka onnistunee esittämällä kelalle asunnon asiakirja-nivaskasta se pelkkä vuoran määrää koskeva papru.

• Anonyymi

Siinä paprussa kyllä takuulla erotellaan vuokra ja rahoitusvastike.

• Anonyymi

Siihen on ihan oikeuden päätös että noin saa tehdä

Ja ei nää mitään halpoja ole asua, vuokra on reilusti enemmän kuin tavallisissa etenkin kun korot nousi viime vuonna

Ja niitä sisään maksettuja rahoja et edes teoriassa saa takaisin jos et asu loppuun asti tai saa myytyä sopimusta, muuten saa vaan mitä alussa maksoit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      105
      9423
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      49
      4591
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1976
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1901
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1620
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1381
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      38
      1297
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      917
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      902
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      893
    Aihe