Tällä kertaa valtion virkamiehet esti veronmaksajien omaisuuden luovuttamisen pilkkahintaan koijareille, kun luottamusmiehet ja kuntien virkamiehet eivät sitä ymmärtäneet:
https://www.varke.fi/fi/ajankohtaista/lakea-omaksi-oyta-ei-voida-nimeta-yleishyodylliseksi-yhteisoksi
Lakean kauppa kaatuu
12
578
Vastaukset
- Anonyymi
Perusteluissa näkyy koko toiminnan järjettömyys ja mille pohjalle sitä on rakennettu.
- Anonyymi
Joo ei mun veromania tohon hommaan sitte please! Asuntosijoittamisessa on riskinsä (omankin asunnon)
Kantakoot idiootit jotka tuohon huijaukseen lähti aivan itse taakkansa. Tymyydestä vain joutuu aina maksamaan, sellaista elämä on!
- Anonyymi
Hyvä kun tulee ryhtiä lakean toimiin. Omistajatahot varmistakoot ja maksakoot asunnonostajien tappion.
- Anonyymi
Hyvä homma!
- Anonyymi
Tämä tarina ei ole vielä lopussa. Pikemminkin vasta alussa.
- Anonyymi
Makssisivat YHTIÖVASTIKKEENSA.😬😅
Niin kuin nuo kaikki muutkit yhtiövastikkeissa asuvat. Tiedon mukaan näitä yhtiövastikkeisissa asuvat( säästävät) eivät NIIN pidä välttämättömänä maksaa vastikkeitaan ajallaan.🤪
Kuvittelevat, että omistusasunnossa voi kikkailla kuinka itse haluaa🙊🙈🙉
Vuokra se on yhtiövastikekin, tavallaan.🤭😬🙄- Anonyymi
Idiootti
Asukkaat on kyllä maksaneet eikä lakea ole asukkaille kertonut mitään että talot olisi ongelmissa, ennen kuin tää konkka juttu tuli ilmi.
Eli ollaan kyllä maksettu mutta rahat ei ole päätyneet lyhennyksiin vaan ne on emoyhtiö käyttänyt johonkin muuhun
Noi velat on niin isot että käytännössä koko talo olisi jättänyt vuokrat maksamatta yli vuodeksi, miksi ei sitten ole häädetty kaikkia jos näin olisi
- Anonyymi
Onhan ollu komeita kokouksia ja runsasta tarjontaa hallituksen jäsenille. Varmaan osa kokouksista on ollut syytä pitää ulkomailla.
- Anonyymi
Hallitus kokoontuu yleensä Monacossa.
- Anonyymi
Kynnysrahalla halvalla omaan kämppään käsiksi. Muuton jälkeen sitten narrataan Kelalle että kyeessä on tavallinen vuokrasuhde, ja haetaan tähän kunnon asumistuet. Joka onnistunee esittämällä kelalle asunnon asiakirja-nivaskasta se pelkkä vuoran määrää koskeva papru.
- Anonyymi
Siinä paprussa kyllä takuulla erotellaan vuokra ja rahoitusvastike.
- Anonyymi
Siihen on ihan oikeuden päätös että noin saa tehdä
Ja ei nää mitään halpoja ole asua, vuokra on reilusti enemmän kuin tavallisissa etenkin kun korot nousi viime vuonna
Ja niitä sisään maksettuja rahoja et edes teoriassa saa takaisin jos et asu loppuun asti tai saa myytyä sopimusta, muuten saa vaan mitä alussa maksoit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893