Tällä kertaa valtion virkamiehet esti veronmaksajien omaisuuden luovuttamisen pilkkahintaan koijareille, kun luottamusmiehet ja kuntien virkamiehet eivät sitä ymmärtäneet:
https://www.varke.fi/fi/ajankohtaista/lakea-omaksi-oyta-ei-voida-nimeta-yleishyodylliseksi-yhteisoksi
Lakean kauppa kaatuu
12
620
Vastaukset
- Anonyymi
Perusteluissa näkyy koko toiminnan järjettömyys ja mille pohjalle sitä on rakennettu.
- Anonyymi
Joo ei mun veromania tohon hommaan sitte please! Asuntosijoittamisessa on riskinsä (omankin asunnon)
Kantakoot idiootit jotka tuohon huijaukseen lähti aivan itse taakkansa. Tymyydestä vain joutuu aina maksamaan, sellaista elämä on!
- Anonyymi
Hyvä kun tulee ryhtiä lakean toimiin. Omistajatahot varmistakoot ja maksakoot asunnonostajien tappion.
- Anonyymi
Hyvä homma!
- Anonyymi
Tämä tarina ei ole vielä lopussa. Pikemminkin vasta alussa.
- Anonyymi
Makssisivat YHTIÖVASTIKKEENSA.😬😅
Niin kuin nuo kaikki muutkit yhtiövastikkeissa asuvat. Tiedon mukaan näitä yhtiövastikkeisissa asuvat( säästävät) eivät NIIN pidä välttämättömänä maksaa vastikkeitaan ajallaan.🤪
Kuvittelevat, että omistusasunnossa voi kikkailla kuinka itse haluaa🙊🙈🙉
Vuokra se on yhtiövastikekin, tavallaan.🤭😬🙄- Anonyymi
Idiootti
Asukkaat on kyllä maksaneet eikä lakea ole asukkaille kertonut mitään että talot olisi ongelmissa, ennen kuin tää konkka juttu tuli ilmi.
Eli ollaan kyllä maksettu mutta rahat ei ole päätyneet lyhennyksiin vaan ne on emoyhtiö käyttänyt johonkin muuhun
Noi velat on niin isot että käytännössä koko talo olisi jättänyt vuokrat maksamatta yli vuodeksi, miksi ei sitten ole häädetty kaikkia jos näin olisi
- Anonyymi
Onhan ollu komeita kokouksia ja runsasta tarjontaa hallituksen jäsenille. Varmaan osa kokouksista on ollut syytä pitää ulkomailla.
- Anonyymi
Hallitus kokoontuu yleensä Monacossa.
- Anonyymi
Kynnysrahalla halvalla omaan kämppään käsiksi. Muuton jälkeen sitten narrataan Kelalle että kyeessä on tavallinen vuokrasuhde, ja haetaan tähän kunnon asumistuet. Joka onnistunee esittämällä kelalle asunnon asiakirja-nivaskasta se pelkkä vuoran määrää koskeva papru.
- Anonyymi
Siinä paprussa kyllä takuulla erotellaan vuokra ja rahoitusvastike.
- Anonyymi
Siihen on ihan oikeuden päätös että noin saa tehdä
Ja ei nää mitään halpoja ole asua, vuokra on reilusti enemmän kuin tavallisissa etenkin kun korot nousi viime vuonna
Ja niitä sisään maksettuja rahoja et edes teoriassa saa takaisin jos et asu loppuun asti tai saa myytyä sopimusta, muuten saa vaan mitä alussa maksoit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6103136Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu962611Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211661Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771572Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451466- 691424
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141332- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901213